jump to navigation

short story long 20 Σεπτεμβρίου, 2012

Posted by alex in shuffle.
trackback

Τελευταία mε προβληματίζει το εξής. Έχω προσέξει ότι τα αυτοκίνητα της τελευταίας δεκαετίας στο πίσω μέρος τους έχουν πάντοτε ένα ντιζάιν φιλικό. Είναι κάπως σαν  να σου χαμογελάνε. Τα φώτα σε συνδυασμό με τη γραμμή από το πορτ μπαγκάζ σχηματίζουν μια χαμογελαστή φάτσα, περισσότερο σπιρτόζικη ή χαϊβανέ ανάλογα, αλλά πάντα χαμογελαστή.  Δεν έχω δει ποτέ σοβαρό, θυμωμένο ή θλιμμένο πίσω μέρος αυτοκινήτου. Ακόμα και τα γερμανικά σκάνε ένα μειδίαμα. Σκέφτομαι ότι αυτό μπορεί να είναι κάποιου είδους άτυπη προδιαγραφή ενδεχομένως για να κρατάνε χαλαρό τον πίσω οδηγό. Δεν το έχω διαβάσει πουθενά αλλά δε το έψαξα κιόλας.

Αυτή τη σκέψη αποφάσισα να μοιραστώ με έναν ταξιτζή απόψε. Αφού του ξεκαθάρισα ότι δεν είμαι καθόλου τρελός και τον παίνεψα λίγο για όλη την πολλή εμπειρία που έχει στο τιμόνι, τον ρώτησα αν το έχει προσέξει ή αν έχει ακούσει κάτι σχετικό. Με κοίταξε σαν να ήμουν μαλάκας. Μετά είπε «όχι ρε, είνε επηδή να πούμε τα τελεφτέα χρώνια αίχουν αλάξη να πούμε και βάζουν πολές καμπείλες και τα φότα είναι να πούμε σστρόγκηλα. Θημάσε παλιά που είταν να πούμε τετράγονα; Τόρα είνε σστρόγκηλα.» Και για τα γερμανικά μου είπε «είνε να πούμε κι αφτά σστρόγκηλα ρε τόρα δε τα βλέπης;» Δεν επέμεινα.

Τελευταία παίρνω συνέχεια ταξί. Μάλλον δεν παίρνει πια πολύς κόσμος γιατί μου έχουν πει ότι με θυμούνται τρεις ταξιτζήδες. Ο ένας μάλιστα μου είπε ότι με έχει πετύχει άλλες τρεις φορές και θυμόταν και τη διεύθυνση μου, και όταν με πήγε εκεί επέμεινε ότι η ελάχιστη ταρίφα ήταν 3.50 και όχι 3.20. Μάλλον θα υπέθεσε ότι δεν παίρνω πολύ συχνά ταξί και ότι θα είμαστε φτιαγμένοι ο ένας για τον άλλο. Και γι αυτό μπορεί να μου φάει 30 λεπτά.

 

Ένας χθες, ο ερασιτέχνης, έτσι θα τον θυμάμαι, με ρώτησε αν δουλεύω. Του είπα ότι είμαι μάγειρας αλλά ότι κανονικά είμαι αρχιτέκτονας γιατί σημασία, ξες, έχει να κάνεις αυτό που πραγματικά σου αρέσει και όχι αυτό για το οποίο τελικά ξόδεψες 8 χρόνια και ότι η ζωή είναι ένα ζουμερό φρούτο και πρέπει να πιείς το ζουμί και τέτοια  και χάρηκε γιατί λέει συνδυάζω τα δύο μεγάλα του πάθη. Τη μαγειρική και τη ναοδομία. Γάμησε με. 

Ελπίζω να σας διασκεδάζουν όλα αυτά γιατί τα τέσταρα. Αποφάσισα τις μαλακίες που πρόκειται να γράψω από δω κι από κει να τις λέω πρώτα σε καμιά ψυχή κι αν δε γελάσουν δεν μπαίνω καν στον κόπο. Χθες για παράδειγμα ανέλυα  στον σερβιτόρο που δούλευε μαζί μου την παρακάτω θεωρία:

Αφού έψαξα για ώρα τον αναπτήρα μου στις δύο τσέπες που είχε το παντελόνι μου, και αφού πέντε λεπτά μετά την βρήκα τυχαία στην δεξιά, κατέληξα στο ότι οι παράλληλες διαστάσεις είναι γεγονός, και μάλιστα το σημείο στο οποίο επαφίενται είναι οι τσέπες. Δεν έβρισκα λοιπόν τον αναπτήρα μου γιατί ο εαυτός μου σε κάποια άλλη διάσταση άναβε το τσιγάρο του.

Δεν έσκασε το χειλάκι του. Το έγραψα έτσι κι αλλιώς για να τεστάρω το τεστ. Αν το βρει κανείς αστείο ας στείλει ένα mail.

Η καινούρια μου δουλειά γαμάει. Μπορείτε να διαβάσετε σχετικά στο άλλο μου blog. Αν και εκεί γράφω ακόμα πιο σπάνια.

Τα λέμε σε κάνα δίμηνο. Ελπίζω να μην έχουν ξαναλλάξει το interface της wordpress γιατί πάλι μου πήρε πέντε λεπτά να βρω το dashboard. Link sto dashboard με το που κάνεις log in; Γιατί; Ποιός θέλει να βλέπει το dashboard του.

Σχόλια»

1. starlett o'hara - 20 Σεπτεμβρίου, 2012

Test testing results negative. Test failed. The theory ta spagnee.

2. 50ft queenie - 20 Σεπτεμβρίου, 2012

ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΠΟΣΤΑΜΑΓΚΑΑΑΑΑΑΝΤ!

Test results recheck… NEGATIVE.

Αυτό με τ’ αυτοκίνητα πρέπει να το προσέξω.

Προφανώς παίρνεις πιο πολλά ταξί απ’ ό,τι χρειάζεται ένας άνθρωπος. Ελπίζω να την παλέψεις.

(Και αυτό με το dashboard είναι βολικό ρε! xP)

3. alex - 20 Σεπτεμβρίου, 2012

Hai

Ε, σκολνάω 2.30 και συνήθως πάει 4.30 και μεσολαβεί σάπια περιοχή και λόφος. Δεν παίζει να μην πάρω ταξί.

Συμφωνώ ότι είναι βολικό το να έχει Link για το dashboard. Αλλά δεν έχει. Είμαι σαρκαστικός εκεί.

4. 50ft queenie - 20 Σεπτεμβρίου, 2012

Μα… μα έχει! (Όταν έχεις και πάνω από ένα μπλογκ στο ίδιο account βολεύει ακόμη περισσότερο! ;P)

Οκ, τότε, έχεις την άδειά μου να παίρνεις ταξί. Αλλά προσοχή ρε, είναι βλαβερό για την υγεία.

5. alex - 20 Σεπτεμβρίου, 2012

Δεν έχει σε λέω αφού. Και έχω τρία blogs. :]

6. noy - 20 Σεπτεμβρίου, 2012

Γιατί δεν το σκέφτηκα εγώ αυτό με τα σύμπαντα και τις τσέπες; Διάβολε.

7. 50ft queenie - 20 Σεπτεμβρίου, 2012

Ρε, είπαμε ότι είμαι γρια ξεμωραμένη, αλλά μπάστα! Πάς πάνω δεξιά, κάνεις hover, ξανά hover στο όνομα του blog του οποίου το dashboard θες να δεις, και ΙΔΟΥ!

8. dewie - 20 Σεπτεμβρίου, 2012

file auta pou exw pei se kosmo kai exw paromoiasei genika ta teleutaia 10 xronia einai polu kammena…opote niw8w.thumbs up kai gia to amaxi alla kai gia to parallilosumpan (mporei na paizei kamia rafi periergi) an kai i exigisi sou me kaluye

9. alex - 21 Σεπτεμβρίου, 2012

Ψηλε αρχικά δε με έβγαζε σ’αυτό που λες γιατί ήμουν logged out. Τώρα που με θυμήθηκε το βγάζει.

Dew, always a pleasure να σε καλύπτω ^^

10. 50ft queenie - 21 Σεπτεμβρίου, 2012

Αυτό που είπες είναι σουρεαλιστικό τέρμα. Μιλούσες για ένα κουμπί που κακώς δεν υπάρχει ως δυνατότητα για τους εγγεγραμμένους χρήστες κι εσύ δεν είχες κάνει καν log in.

Ναι. Πολύ σουρεαλιστικό. Σας βγάζω το καπέλο.

alex - 21 Σεπτεμβρίου, 2012

Ελα ρε εξυπνακια . Αυτο θα ειναι. ^^

50ft queenie - 21 Σεπτεμβρίου, 2012

Μα με σουρεαλίζεις ρε φίλος!

11. Brew's sister - 22 Σεπτεμβρίου, 2012

ναοδομία χαχαχααααα

(τι ωραία τι ωραία ΤΙ ΩΡΑΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΠΟΣΤ WOOOO)

12. m2hd - 23 Σεπτεμβρίου, 2012

1ον: μου φαινεται αστειο και σχεδον αφελες αυτο με τ αμαξια… οταν εισαι με μηχανη συνηθως σου φαινεται να εχουν ενα smirk γεματο κακια, ειδικα οταν κοκκαλωνουν ενω πας απο πισω τους με 80 στη βουλιαγμενης ή αποφασιζουν ν αλλαξουν 2 λωριδες μπροστα σου χωρις πριν να σ κλεισουν το ματι (φλας ρε πσηλε…)

2ον: μη μιλας με ταριφες! ειπαμε ρε φιλε το οτι ο αντρεας σκεφτεται να γινει ενας δεν τους καθιστα ανθρωπους! ή τουλαχιστον αν ειναι να μιλας, ε, μην περιμενεις και απαντηση της προκοπης ρε φιλοσφ!

3ον: να πα να γαμηθει το τεστ σου! γραφε ρε μπογο να σκαει το χειλακι μας κι εμας του μεταναστωνε στη χαμουτζια ρε! ακου εκει το τεσταρει! δες ο αλλος!

4ον: τι λεει δικε μου; χαθηκες!


Σχολιάστε

