jump to navigation

Ο δολοφόνος με το αεροβόλο shuffle 17 Οκτωβρίου, 2010

Posted by alex in freaktion, shuffle.
trackback

Κοιμάμαι και ακούω κάποιον να προσπαθεί να ανοίξει την πόρτα. Σηκώνομαι, κοιτάω από το ματάκι, και έχει ένα δάχτυλο επάνω. Κρατάω κόντρα το κλειδί και φωνάζω «αποκλείεται να ανοίξει!». Και μετά σταματάνε τα πάντα. Η Μ. με κοιτάει έντρομη. Τριγυρνάμε λίγο μέσα στο σπίτι, και τελικά αποφασίζουμε να ανοίξουμε να δούμε τι έγινε, και να πάρουμε τους μπάτσους. Ανοίγω την πόρτα και βλέπω ότι έχει ξεβιδωθεί η έξω μεριά της κλειδαριάς. Ο μπάτσος στο τηλέφωνο όταν του λέω το όνομα μου μου λέει «χμ, βλέπω την πτυχιακή σου, ενδιαφέρουσα ήταν..», κι εγώ τον κράζω για το φακέλωμα. Η Μ. φέρνει τον εργαλειοφόρο και κάθομαι κάτω και αρχίζω να βιδώνω τα διάφορα κομματάκια προσπαθώντας ταυτόχρονα να εξηγήσω στον ηλίθιο μπάτσο τι έγινε. Τότε ανοίγει το διπλανό άδειο διαμέρισμα βγαίνει ένας με ένα μουστάκι και μια φόρμα εργασίας, τον καλημερίζω, και μετά την ψυλλιάζομαι. Πηδάω μέσα στο σπίτι, πετάω το τηλέφωνο στην Μ., και προσπαθώ να κλείσω την πόρτα που ο με το μουστάκι σπρώχνει και λέει θα σας σκοτώσω όλους. Γίνεται αυτό για λίγο, καταφέρνει να μπει, αλλά εγώ τον στριμώχνω από την άλλη μεριά, ανάμεσα στην πόρτα και τον τοίχο του διαδρόμου και του λέω «εσύ ήσουν ρε πούστη;» ενώ παράλληλα κράζω την Μ. που δεν έχει συνεννοηθεί ακόμα με τους μπάτσους. Ο τύπος με το μουστάκι λέει, είμαι ο δολοφόνος με το αεροβόλο, δεν έχεις ακούσει για μένα; Και του λέω για κάτσε ρε φίλε, και πως σκοτώνεις δηλαδή με το αεροβόλο; Και μετά παίρνω ένα σφυρί από τον εργαλειοφόρο και του κάνω τη μούρη εμπριμέ.

Μερικές παρατηρήσεις:

  • Στον ύπνο μου είμαι εξίσου overconfident piece of shit με τον ξύπνιο μου.
  • Το σφυρί δεν ήταν οποιοδήποτε σφυρί. Ήταν ένα πρώην σοβιετικό το οποίο είχε ψωνίσει από κάπου ο θείος μου ο Στέργιος όταν ήμουν μικρός. Το μεταλλικό κομμάτι ήταν μπορντό και κυλινδρικό, και από την πίσω πλευρά είχε σφαιρική απόληξη. Γενικά ήταν σφυρί με το οποίο βαρούσα τον τύπο με το μουστάκι με την πλαϊνή μεριά και όχι κανονικά, μπας και ζήσει.
  • Δεν ξέρω πως κατάφερα να στριμώξω τον τύπο από την πίσω μεριά της πόρτας, αλλά ήταν πολύ neat κίνηση.
  • Οι μπάτσοι είναι πραγματικά πολύ βλάκες και στον ύπνο μου.
  • Παίζει να κράζω την Μ. πιο συχνά απ’ότι χρειάζεται.
  • Ξέρω ότι δε συγκρίνεται με τις υπερπαραγωγές της Razz αλλά τι να κάνουμε, αυτά βλέπουμε ;P
  • Τι είναι προτιμότερο να ποστάρω, συνταγές ή όνειρα;

Και μια που μίλησα για συνταγές, και για το shuffle του πράγματος:

Κάναμε κι άλλα burgers.

Η φωτογραφία είναι του baki. Ο οποίος τώρα που το σκέφτομαι μας κράζει κάθε φορά για τις φωτογραφίες μας, έρχεται να τα βγάλει αυτός κουβαλώντας μισό στούντιο μαζί του, τα βγάζει, κρυώνουν, και τελικά μου στέλνει μόνο 5 φωτογραφίες στη μιάμιση από τις οποίες φαίνονται burgers.

Άντε , καλημέρα!

Σχόλια»

1. john - 17 Οκτωβρίου, 2010

Αυτος με το μουστακι και τη φορμα εργασιας ηταν ο Mario? και σταματα να ποσταρεις burger ρε, ΔΕΝ ΕΧΕΙ εδω λεμε!

kaede - 18 Οκτωβρίου, 2010

Ένα έχω να σου πω. Βρήκαμε τα perfect buns! xD Δεν πολυφαίνονται στη φωτό, είναι αυτά στο κάτω μέρος της εικόνας. Επίσης έχουμε βελτιωθεί πάρα πολύ στο μπιφτέκι. Και σε όλα γενικά. Άντε ρε γιάννη, πού είσαι ?!

alex - 18 Οκτωβρίου, 2010

Ναι Γιάννη, στο μπιφτέκι έχουμε κάνει τρομερές προόδους xD

2. alex - 17 Οκτωβρίου, 2010

Ρε στο rotterdam έχει σίγουρα, αν πας σε μπριζολάδικο.

Λολ θα μπορούσε αλλά ήταν γκρι η φόρμα.

3. STR - 17 Οκτωβρίου, 2010

είναι ωραίες οι Κυριακές που με τη τσίμπλα στο μάτι, και τον καφέ στο χέρι διαβάζεις ένα υπερρεαλιστικό post…

keep on dreaming gyus

4. LNa - 17 Οκτωβρίου, 2010

:-O Πσάρωσα…

5. motor2head - 17 Οκτωβρίου, 2010

μλκ μεχρι να παρω πρεφα οτι ειναι ονειρο ανησυχησα!!!
και η πλακα ειναι οτι περισσοτερο απ ολα τα χρειαστηκα με το μπατσο και την πτυχιακη!!! τι φαση;;;

και οντως ρε φιλε καντε κατι με τα μπεργκερς!!!
ή σταματηστε να ποσταρετε φωτο ή αρχιστε ντελιβερυ αθηνα!!!

6. Giorgos - 17 Οκτωβρίου, 2010

Μου λείψατε κώλοι! (οι ωραίοι είναι με ωμέγα)

7. Bakis - 18 Οκτωβρίου, 2010

Sorry φίλος…ήμουν ντεφορμέ.
Και μήπως να πάψεις να είσαι overconfident piece of shit??😉

alex - 18 Οκτωβρίου, 2010

Γιατί; Μια χαρά πάει!

8. Noyνειρο « Brightbites - 18 Οκτωβρίου, 2010

[…] η Razz και ο alex τα όνειρα τους, και είπα να βάλω κι εγώ ένα που είχα σε […]


Σχολιάστε

