jump to navigation

Κατα λάθος ένα μολύβι! 14 Σεπτεμβρίου, 2010

Posted by noy in intertubes, teh luzl, troo story.
Tags:
trackback

Some memes never get old!

Προχτες το βράδυ βαριόμουνα. Δύο φίλοι μου ήταν online.

‘Nuff said. PICTURE TIME!

Obviously εγώ είμαι ο θολός. Γιατί είμαι σαν το Μπάτμαν. Είναι σημαντικό να μην ξέρεις ποιος είμαι. Τα ‘χουμε πει αυτά.

Anyhoo. MOAR PICTURE TIME!

Ακολούθησαν ζωγραφιές. Τις οποίες και εικονοέκρινα. Με πούτσες. What’s that? Awww too bad. Έχω ήδη κλείσει το παράθυρο.

Anyhoo. LAST PICTURE TIME!

Περισσότερες πληροφορίες για το meme εδώ κι εδώ.

Σχόλια»

1. 50ft queenie - 14 Σεπτεμβρίου, 2010

BAHAHAHAHH!

Έχω λιώσει. xD

(hidden WIN!)

noy - 15 Σεπτεμβρίου, 2010

Καλάαααα. ;p

2. Βρομιστεράκι - 14 Σεπτεμβρίου, 2010

Fucken lmao!

3. christakis_vare - 15 Σεπτεμβρίου, 2010

tha afiso to nefro mou edo apo to gelio.teleiose.

noy - 15 Σεπτεμβρίου, 2010

Θα το δωρίσω στους γιατρούς του εωσφόρου!

4. alex - 15 Σεπτεμβρίου, 2010

Καλά, και είναι και οι δύο πιο φυσιολογικοί τύποι στον κόσμο έτσι; Ο ένας το πρώτο πράγμα που σκέφτηκε ήταν όπλα για τα ζόμπι και ο άλλος τον Κόναν!

5. η μικρη αννουλα(καθε φορα αλλο βαζω,η χαζη) - 15 Σεπτεμβρίου, 2010

οπλα για ζομπι…απλα θεϊκοw o 2head.τελειο ποστ,αν και απειλητικο!εξηγω:αν ειναι να πειραματιζεστε στους φιλους σας με ο τι διαβαζετε η (ωιμε) ο τι βλεπετε στο web,τοτε πρεπει ολοι οι φιλοι σας να ταμπουρωθουν!και να κοψουν το ιντερνετ.και να μη σας μιλανε!και τωρα που το σκεφτομαι,αισθανομαι τυχερη που δεν ειμαι φιλη απο τον αμεσο στενο κυκλο σας (της κατηγοριας platinum lobby sth τουλαχιστον ;P).και τωρα που το ξανασκεφτομαι,για ολους τους αλλους λογους,λυπαμαι που δεν ειμαι.και σας ειπα re γμτ:μην αποφοιτησετε ακομη!

noy - 15 Σεπτεμβρίου, 2010
6. tougo - 15 Σεπτεμβρίου, 2010

η βαρεμάρα πάει σίδερο και το κουνούπι στράφι

noy - 15 Σεπτεμβρίου, 2010

Hahahaha!

7. motor2head - 15 Σεπτεμβρίου, 2010

λοιπον, επειδη πολλα ειπωθηκαν και παιζει να ειπωθουν κι αλλα, το οπλο για τα ζομπι κολλαει στο τελευταιο λινκ που του χα στειλει πριν αυτη τη θεϊκη στιχομυθια: http://9gag.com/gag/35196/

kaede - 15 Σεπτεμβρίου, 2010

…καλά θα ήταν να είχε μολύβι για weapon! Αν κρίνω δηλαδή από αυτό που είχε instead ;ppp

noy - 15 Σεπτεμβρίου, 2010

Γιατί; Μια χαρά είναι το χαρτί κουζίνας!

8. kaede - 15 Σεπτεμβρίου, 2010

Κουζίνας το λέμε τώρα..!

noy - 15 Σεπτεμβρίου, 2010

Κουζίνας ήταν in the first place, απλά το «κωλόχταρτο» sounds better στην αφήγηση!

kaede - 15 Σεπτεμβρίου, 2010

pfff! το κάνετε πάντα αυτό στις αφηγήσεις σας!!

9. motor2head - 15 Σεπτεμβρίου, 2010

ντακς κι εμενα ηταν μια πλαστικη μολυβοθηκη… fail!
για να δουμε λοιπον, ιδου το λινκ ξανα: http://9gag.com/gag/35196/

με τι θα πολεμησετε εσεις τα ζομπι???

10. alex - 16 Σεπτεμβρίου, 2010

Εγώ νόμισα ότι κάτι εμφανίζεται στην οθόνη μετά και περίμενα, και μετά υπέθεσα ότι θα είναι καμιά μαλακία που δεν τρέχει στον chrome..

Αλλά τα όπλα μου θα ήταν κάτι αλουμινόχαρτα, αλλιώς το pc της kaede ;p

kaede - 17 Σεπτεμβρίου, 2010

το θέμα είναι, τι είχαν ΜΕΣΑ τα αλουμινόχαρτα.. hahaha! αν είχε κ σκορδάκι.. μια χαρά!

11. η μικρη αννουλα - 16 Σεπτεμβρίου, 2010

μαξιλαρι ειναι το δικο μου οπλο…προφανως οταν αρχισει ο πολεμος…θα παω για υπνο!

12. tougo - 16 Σεπτεμβρίου, 2010

εγώ από ότι φαίνεται θα τα ποτίσω perrier τα ζόμπι …που ξέρεις …ίσως μαραθούν

13. alex - 17 Σεπτεμβρίου, 2010

Tougo δικέ μου, παίζει και να τα έχεις.

tougo - 18 Σεπτεμβρίου, 2010

πωπω είσαι απίστευτος …διαφήμιση από τα παιδικά μου χρόνια😛 νομίζω ότι υπήρχε και μια ελληνική παραλλαγή με το rexona

14. mile end « Brightbites - 24 Σεπτεμβρίου, 2010

[…] έχει μόνο ουσιαστικά και μερικά επίθετα. Παθαίνω αυτό μια φορά ανά παράγραφο. Αυτό θα πει σημειώσεις. Αυτές […]


Σχολιάστε

