jump to navigation

shuffle monday 19 Ιουλίου, 2010

Posted by alex in In Real Life, shuffle, troo story.
Tags:
trackback

Πρωί:

Φαρμακοποιός: Γεια σας.

Εγώ: Γεια σας. Θα ήθελα ένα διπλό τεστ εγκυμοσύνης και ένα κουτί προφυλακτικά.

Φαρμακοποιός: *Frown upon*

Εγώ: O πιο λάθος συνδυασμός αγορών ever. Μετά περπατούσα και σκεφτόμουν ότι με κάτι τέτοια σκηνικά το χωνεύεις για την επόμενη φορά που θα αγχωθείς για την κάθε μαλακία, ότι στη ζωή είναι πραγματικά κάποια άλλα πράγματα αυτά που μετράνε. Επιστρέφω στο καφέ που καθόμασταν και πάει τουαλέτα. Ο μπάρμαν, εργάτης στη φάμπρικα της διασκέδασης όπως του αρέσει να αυτοαποκαλείται, την πιάνει αμέσως την δουλειά και μου λέει «τεστ;», γνέφω «ναι» και παραγγέλνω ένα καφέ ακόμα. Μου λέει «δε θες να περιμένεις μπας και το κάνουμε ουσκιά;». Ένας τύπος που να μη σέβεται τίποτα είναι ότι πρέπει για τέτοιες καταστάσεις. Σε κρατάει μακριά από τον στόχο. Σε τέτοιες καταστάσεις προτιμώ να αγχώνομαι μόνο όταν είναι διαπιστωμένο το ότι πρέπει να αγχωθώ. Δηλαδή αφού τα δύο τεστ βγουν θετικά. Μέχρι τότε παραμένω ψύχραιμος. Βγαίνει από την τουαλέτα. Δε το έκανε. Δεν είχε αρκετό χώρο και ένιωθε να πιέζεται από την κίνηση. Θα το κάνουμε στο σπίτι μου. Το λοφορείο είναι πίτα και έχει κίνηση. Παπάρια. Απέναντι μου κάθεται ο βασικός υπαίτιος για το ότι στην Ελλάδα μπορούν να σχεδιάζουν και να χτίζουν οι πολιτικοί μηχανικοί τις μαλακίες τους χωρίς να ρωτάνε κανέναν. Όταν τον πετυχαίνω τον βρίζω από μέσα μου αλλά σήμερα δεν είχα διάθεση. Φτάνουμε σπίτι μου και μπαίνει στην τουαλέτα. Εγώ είμαι σε μια πολυθρόνα και παίζω κιθάρα. Κάτι σερφιές. Φροντίζω να μη σκέφτομαι τι θα γίνει σε 2 λεπτά. Βγαίνει και χαμογελάει. Not this time. Θέλω πολύ να αράξουμε αλλά πρέπει να φύγει. Και φεύγει.

Μεσημέρι:

Από την τελευταία φορά που συνέβει αυτό έχω αλλάξει πολύ. Τότε ήταν hardcore. Δεν ήταν 1-2 βδομάδες, ήταν 3-4 μήνες. Νομίζω είχα αγχωθεί λιγότερο. Αφ’ενός ήμουν μικρότερος αφετέρου ήταν 500km μακριά όταν έκανε το τεστ. Πάντως όταν με πήρε τηλέφωνο να μου πει ότι πάει να το κανει, ο αντίστοιχος τύπος που δε σεβόταν τίποτα μου είχε πει «τι έγινε δικέ μου, είσαι πολύ φερέγγυος;» και συνεχίσαμε να παίζουμε dota. Δεν ξέρω τι θα έκανα χωρίς αυτούς τους τύπους.

Αυτή τη φορά δε την έβγαλα καθαρή με το άγχος. Έφαγα το μισό μεσημεριανό μου, με γάμησε, ήπια δυο κουβάδες νερό, γαμήθηκα τελείως, κοιμήθηκα, και ξύπνησα τρέχοντας για να ξεράσω. Είπαμε, μεγαλώνουμε ;p

Απόγευμα:

Είμαι καλύτερα. Μάλιστα νιώθω ευτυχισμένος γιατί έχει ξεκολλήσει ένα κομματάκι ημιχωνεμένης ελιάς που είχε μείνει στο βάθος της ρινικής μου κοιλότητας. Είμαι με το βρακί στο κρεβάτι μου, οκλαδόν, αγκαλιά με ένα μαξιλάρι μπροστά από το οποίο κρατάω την κιθάρα μου. Νιώθω κάπως σαν τον Frank Black γιατί το μαξιλάρι τριπλασιάζει την κοιλιά μου και πρέπει να τεντώνω τα χέρια μου για να φτάσω τις χορδές. Έτσι παίζω pixies. Σκέφτομαι πως έχει αλλάξει το last.fm. Παλιά μου έβγαζε καλό compadibility μόνο με κάτι psychobillάδες Γερμανούς με πλούσιο ποινικό μητρώο, τώρα τελευταία με βγάζει high με κάτι συμπαθέστατα κοριτσάκια. Το ήξερα ότι δεν έπρεπε να ακούσω thievery corporation. Βαρέθηκα να παίζω pixies. Το γυρνάω σ’αυτό: (δείτε το vid, there’s boobies and shotguns in it)

Πλέον έχω σηκωθεί και παίζω περπατώντας. Πάω μπροστά στον καθρέφτη. Πολύ μου αρέσει η φάση. Είμαι κάπως σαν αυτόν αλλά χωρίς τα τατουάζ, με φτηνότερο βρακί και με φτηνότερη κιθάρα.

Βράδυ:

Μετά από μισή ώρα κιθάρας με βρακί η ποιότητα ζωής μου νομίζω ότι είναι εκεί που πρέπει. Θα ανοίξω μια μπύρα και θα στρίψω μια τσιγαριά.

Τα σέβη μου 8)

Σχόλια»

1. dewalex - 20 Ιουλίου, 2010

soureal se lew

2. 50ft queenie - 20 Ιουλίου, 2010

Νομίζω ότι αυτό που πραγματικά αξίζει στη ζωή, είναι να σε δω να παίζεις live με αυτό το μονοκίνι.

Και ποιος τα γαμάει τα τεστ μετά.

3. john - 20 Ιουλίου, 2010

The fuck was this

kaede - 20 Ιουλίου, 2010

the fuck was that!

4. MrDoODLe - 25 Ιουλίου, 2010

Πωωω τα tattoo του χοντρου ΓΑΜΩΚΟΠΑΝΕ!
Ασε που ο τυπος μοιαζει τρελα με τον αδελφο του Μπουγατσα ο Γιαννης!
As always προσπερασα ολα τα υπολοιπα σημαντικα θεματα του post και εκανα focus στα εντελως Ασημαντα😛 Κυριος Βλασος Εισαι!
Thumbs up Κωλε μου

5. alex - 25 Ιουλίου, 2010

Με τον Γιώργο! Όντως ρε φίλε, είναι ίδιος με τον Γιώργο. Τα tattoo ο χοντρός τα έκανε στον εαυτό του ή κάτι τέτοιο, γιατί οι coffin nails εκτός από μπάντα απ’ότι κατάλαβα είναι και τατουατζήδες.

http://www.coffin-nails.com/


Σχολιάστε

