jump to navigation

όνειρο 18 Απριλίου, 2010

Posted by alex in freaktion, offline, Uncategorized.
Tags:
trackback

The facts:

fact 1: Η ^_^ είναι ένα υπέροχο μικρό κοριτσάκι. Τις ρίχνω ηλικιακά το νομικό μέγιστο που μπορώ να της ρίχνω, και δε θα την είχα προσέξει ποτέ αν δεν έμοιαζε με την ^__^ που είναι ένα πιο υπέροχο μικρό κοριτσάκι. Η ^_^ διατηρεί σχέση με τον +_+ που είναι λίγο βλάκας, αλλά αν δεν έχει αυτή πρόβλημα δεν έχουμε ούτε κι εμείς. Γενικά είναι μια χαρά τυπάκι, και πρέπει να ξεκαθαρίσω ότι δεν έχει τίποτα απολύτως να κάνει με τις αηδίες που συμβαίνουν κατά καιρούς στο κεφάλι μου.

fact 2: Οι authors αυτού του blog είμαστε πολύ φίλοι in real life (no shit Sherlock!) και συνήθως φωνάζουμε ο ένας τον άλλο με υποκοριστικά των ονομάτων μας. Δηλαδή ο john συνήθως είναι «ο Γιαννάκης». Σε στιγμές ακραίου bromance φωνάζουμε ο ένας τον άλλον με αυτό που υποθέτω ότι θα λεγόταν υπο-υποκοριστικά κάνοντας το υποκοριστικό ουδέτερο. Σ’αυτή την περίπτωση ο john είναι «το γιαννάκι». Εμένα αντιθέτως απλά με φωνάζουν «χοντρέ».

fact 3: Μαζί με το προαναφερθέν υπο-υποκοριστικό έρχονται και κάποια benefits. Όταν είμαστε περισσότεροι από τρεις σε ένα αυτοκίνητο θα κάτσω πάντα μπροστά. Αυτό είναι κάτι που εκνευρίζει τον john. Ο john όταν έχει να κερδίσει κάτι, ανεξάρτητα από το αν έχει άδικο, θα το επιδιώξει. Αυτό σημαίνει συνήθως αριστοτεχνικό manipulation ώστε να μην καταλάβεις ότι έχεις δίκιο. Αν το καταλάβεις θα συνεχίσει για λίγο για να δει σε τι βαθμό το κατάλαβες,  και αν δε μπορεί να κάνει κάτι άλλο θα πει «ΜΑΛΑΚΑΣ ΡΕ ΦΙΛΕ» μιλώντας πάρα πολύ γρήγορα. Μετά θα πάει να κάτσει στο πίσω κάθισμα.

fact 4: I’m a sick, sick person και στο μυαλό μου συμβαίνουν φοβερά αίσχη κατά καιρούς, ειδικά όταν κοιμάμαι. Τα αίσχη συνήθως τοποθετούνται σε χωράκλες γιατί εκτός από sick, sick person είμαι και αρχιτέκτονας.

__________

The fiction:

Πίνω ποτάρες με την ^_^ και περνάμε ζάχαρη, και καταλήγουμε στο σπίτι της. Βρίσκεται στο νότιο Μανχάταν και έχει ψηλά παράθυρα και ταβάνια. Επίσης έχει αίθρια σκεπασμένα με βιτρό. Αυτά τα τελευταία δε νομίζω ότι ανταποκρίνονται στην τυπολογία του νότιου Μανχάταν, αλλά είναι όνειρο οπότε αν ήθελα θα μπορούσε να έχει και δεινόσαυρους που να πετάνε λέιζερ από τα μάτια τους. Η φάση ως εδώ είναι πολύ ρεαλιστική. Είμαστε πάρα πολύ κεφάτοι, δείχνουμε τρομερό ενδιαφέρον για το τι λέμε και γελάμε πολύ. Αυτό ενώ περπατάμε σε ένα γαμάτο χολ που έχει να εφάπτεται στο αίθριο πηγαίνοντας προς το δωμάτιο της. Το δωμάτιο της είναι μεγάλο, άσπρο με ξύλινο δάπεδο, και έχει μια γυάλινη πόρτα με άσπρο ξύλινο κούφωμα, και εκεί γ@μιόμαστε. Δεν έχω κάνει ποτέ σεξ με την ^_^, in fact δεν έχω κάνει απολύτως τίποτα εκτός από το να χαιρετηθώ ευγενικά, οπότε το μυαλό μου πήρε την ελευθερία να υποθέσει ότι το σεξ  με την ^_^ θα έμοιαζε πάρα πολύ με το σεξ με την ^__^(See what my mind did thur?) οπότε μπορώ να πω ότι ήταν μια πολύ ευχάριστη εμπειρία. Στη συνέχεια κάναμε αυτό το χολιγουντιανό κατάλοιπο που ο καθένας πρέπει να γυρίσει στη μεριά του ανάσκελα και αναπνέοντας έντονα, και εγώ έκανα και την άλλη κίνηση, καθαρά ανθρώπινη και καθόλου χολιγουντιανή αυτή τη φορά, να πάω για κατούρημα. Εκεί στράβωσε η φάση. Ενώ είμαι στο μπάνιο ακούω την ^_^ να ξαναγ@μίεται. Αυτό ήταν τόσο έκπληξη στον ύπνο μου όσο υποθέτω ότι θα ήταν και στην πραγματικότητα, και σκέφτηκα «τι κάνει ρε μαλάκα». Guess what. Γυρνάω στο δωμάτιο και βλέπω τον john αραχτό ανάσκελα να αναπνέει έντονα με υφάκι και το sixpack του, και την ^_^ να γελάει αμήχανα. Ακολουθεί ο εξής διάλογος:

«ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ!»

«Αλεξάκη δικέ μου, ΤΩΡΑ ΓΑΜΑΕΙ ΤΟ ΓΙΑΝΝΑΚΙ!»

«ΤΙ ΓΑΜΑΣ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ! ΦΥΓΕ ΝΑ’ΟΥΜ ΠΟΥ ΘΑ ΓΑΜΗΣΕΙΣ ΚΙΟΛΑΣ! ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΕΙΣ ΤΕΛΕΙΩΣ;;»

Είχα να συγχυστώ έτσι από τότε που ήθελε να κάτσει μπροστά σε μια διαδρομή που ΕΓΩ θα κατέβαινα τελευταίος. Μετά με κοίταξε για δύο δευτερόλεπτα ψάχνοντας το σωστό επιχείρημα για να συνεχίσει να πηδάει την ^_^, μάλλον δε το βρήκε, είπε «ΜΑΛΑΚΑΣ ΡΕ ΦΙΛΕ» πάρα πολύ γρήγορα και έφυγε. Θράσος έτσι;

Μετά απ’αυτό συνεχίσαμε τα γ@μήσια με την ^_^ αλλά με μισή καρδιά, και δεν άργησα καθόλου να ξυπνήσω :[

Σχόλια»

1. Giorgos - 20 Απριλίου, 2010

Tι να υποθέσω; Ότι η ^__^ έχει κάτι μεγαλύτερο από την ^_^; Και αν ναι, τι? Κόλο ή στόμα;

2. alex - 20 Απριλίου, 2010

Να ρωτήσεις τον john.

3. Bakis - 23 Απριλίου, 2010

Καλά ήθελα να πάρω διθέσιο αγροτικό!!

Θα άπλωνα στη θέση του συνοδηγού τα @@ μου ή τον Caster (ελπίζω να δουλέψει το link) και θα σας άφηνα στην καρότσα(!) να μαλώνετε (γιατί εννοείται πως ακόμη κι εκεί, κάτι θα βρίσκατε για να μαλώσετε).

ΜΑΛΑΚΕΣ!!! Ε ΜΑΛΑΚΕΣ!!!

Rednecks Rulezzzz..😉

4. alex - 26 Απριλίου, 2010

Τι comments είν’ αυτά ρε μαλάκες. Τι παίρνετε;

5. Λε στρατιότ αμί - 28 Απριλίου, 2010

Γειά σου Χοντρέ!
Εδώ προβατώνας.
Μπορεί να μην το ξέρεις,
αλλά το να σου τυχαίνει να βλέπεις τέτοια όνειρα
είναι προνόμιο.
Εγώ κοντεύω να γαμάω φαντάρους στον ύπνο μου.
Και για να καταλάβεις πόσο κοντά είμαι σ’ αυτό:
Μου έτυχε να γαμάω ΕΠ.ΟΠ.-ίνα… (στον ύπνο μου)
The lowest form of woman-like creature.
ΚΑι μάλιστα χάρηκα γι αυτό.
Για να μην αρχίσω να μιλάω για τις ιστορικές μαλακίες στα όρθια στην τουαλέτα του Λόχου, οι οποίες συμβαίνουν κατά μέσο όρο μια-δυο φορές την εβδομάδα μετά βίας.
Keep the easy living easy.

6. alex - 5 Μαΐου, 2010

ΟΕΟΕΟΕΟ Μον αμί στρατιότ προβατώνας θεσ/νικη, δίπλα είναι! πότε σκας?

7. όνειρο 2 « Brightbites - 25 Αυγούστου, 2010

[…] by alex in troo story. trackback Shameless self bump στο προηγούμενο όνειρο, εδώ. Moar to […]


Σχολιάστε

