jump to navigation

There is a girl that never goes out (shuffle) 30 Νοέμβριος, 2009

Posted by noy in comics, mooveez, musiek, shuffle, sound and vision.
Tags: , , ,
trackback

Πριν κάνα διβδόμαδο, αφού έχεσα στον τάφο των Smiths, έκατσα να δω trailer από ταινίες μπας και σκοτώσω κάπως τον Κυριακάτικο χρόνο μου. Βλέπε βλέπε κάποια στιγμή στα related βγαίνει αυτό:

Το γενικότερο mood μου, καθώς και το γεγονός ότι παίζει η Zooey Deschanel (θα έκανα post γι’ αυτήν, αλλά τελικά λέω να γλιτώσω τον internetικό διασυρμό και να το περιορίσω σε αυτό εδώ) με ώθησαν στο να την κατεβάσω και να τη δω. Μου άρεσε*, και προσπάθησα χωρίς αποτέλεσμα να την ξαναδώ στο φεστιβάλ. Αυτά παθαίνεις αν το αφήνεις για την τελευταία στιγμή. Anyhoo, θα την έβλεπα ευχαρίστως και για το κανονικό αντίτιμο των 8-9 ευρώ πόσο στο διάλο είναι. Παίζεται στις αίθουσες τώρα αν δεν απατώμαι.

Και κάπου εδώ μπαίνει το shuffle. Βλέποντας το trailer και ξαναβλέποντας τη συγκεκριμένη σκηνή στο ασανσέρ, it got stuck in my head. O Tom (Joseph Gordon-Levitt) ακούει Smiths και η Summer (Zooey Deschanel) το ακούει γιατί ο τύπος διατηρεί ένταση για κουφούς, οπότε και ακολουθεί ο εξής διάλογος:

Summer: I love the Smiths.

Tom: [βγάζοντας τα ακουστικά] Sorry?

Summer: I said I love the Smiths. You–you have good taste in music.

Tom: You love the Smiths?

Summer: Yeah. [τραγουδώντας] «To die by your side is such a heavenly way to die.» I love ‘em.

Δεν ξέρω γιατί. Ίσως λόγω γενικότερου mood. Ίσως γιατί I’ve got this thing for Zooey (<3). Ίσως γιατί το τραγουδάει όπως το τραγουδάει. Λίγο φάλτσα και πολύ χαριτωμένα. Ίσως γιατί μου άρεσε η ταινία. Ίσως μεταμορφώνομαι σε ένα γιγάντιο φλώρο. Who knows? Point is, ότι αφενός κατέβασα σχεδόν όλη τη φιλμογραφία της Zooey, αφετέρου κατέβασα όλη τη δισκογραφία των Smiths. Και ‘ντάξ, υπερέβαλα στην αρχή όταν έιπα ότι έχεσα στον τάφο τους (εν μέρει γιατί δεν έχουν πεθάνει ακόμα) αλλά κάπως έπρεπε ν’ αρχίσω, έτσι δεν είναι; Άσε που I got you intrigued. Right? Επαγγελματίας λέμε. Γράφεις μια χοντράδα στην αρχή και ο άλλος κολλάει, για να μπορέσει να σε βρίσει στο τέλος.

And you know what? Μ’ αρέσουνε τελικά οι Smiths. Γαμάτο το punk, γαμάτο το ροκεντρόλ αλλά θες να ηρεμείς που και που. Άσχετα που η όλη φάση του guilty pleasure (luzl) μου θύμισε αυτό (moar shuffle!):

Από το γαμηστερό comic του Rick Remender "Black Heart Billy". Και ναι. Μου αρέσουν ΚΑΙ οι Cure.

*Disclaimer / Αντί επιλόγου: Όπως έχω πει και σε παλιότερο post, γενικά αποφεύγω ταίνια (είπαμε είναι το ταίνιο, ΤΑ ταίνια) που έχουνε κλαδάκια και στεφάνια στην αφίσα τους, γιατί αυτό σημαίνει ότι έχουνε πάρει κουλτουροδιάκριση, και άρα ούτε cock-jokes θα ‘χουνε, ούτε κουμπουριές, ούτε χυμένα μυαλά, ούτε τίποτα τέτοιο ωραίο. Αλλά που και που υπάρχουνε εξαιρέσεις. Όπως αυτό εδώ. Και ναι, το είπα. Ίσως μεγάλωσα και μεταμορφώνομαι σε ένα γιγάντιο φλώρο. Πρόβλημά μου ρε!

Τεσπά, πάω να δω το «Dawn of the Dead» (το original του Romero, duh) και ν’ ακούσω Misfits, να γεμίσει πάλι το βρακί μου.

———-

Ps. Για να σας δώσω λίγο από το awesomeness του Black Heart Billy, έπρεπε να αποσυνδέσω το scanner μου από το παλιό μου χρέπι, και να το συνδέσω στο θηρίο μου. Who knows? Ίσως αρχίσω να σχεδιάζω πάλι. ;p EXTRA SHUFFLE ZOMG!

Σχόλια»

1. kaede - 30 Νοέμβριος, 2009

Δεν είδα τελικά το Yes Man..αύριο όμως θα δω επιτέλους την ΖΟΟΕΥ σου και θα εκφέρω γνώμη, άντε γιατί…τσουρέκια. huhu ;p

noy - 30 Νοέμβριος, 2009

ZOOEY ΡΕ! Τι Yes Μan και μαλακίες. Δες το 500 days. Εγγύηση λέμε.

kaede - 30 Νοέμβριος, 2009

Εντάξει, ΖΟΟΕΥ, το είπαμε, παίζει και στο Yess Man ΞΕΡΕΙΣ! Και εντάξει θα δω και το άλλο γιατί στο imdb φαίνεται όντως bettah.

2. Geo - 30 Νοέμβριος, 2009
noy - 30 Νοέμβριος, 2009

Το βρήκα πολύ συμπαθητικό. Thanks ρε. Έκανες το βρακί μου να αδειάσει τελείως. Τώρα πρέπει να δω όλα τα Ράμπο και όλα τα Die Hard, ακούγοντας Motorhead.

3. alex - 30 Νοέμβριος, 2009

Δικέ μου με τόσα που κατέβασες θα μας ψάχνει το εφμπιάι ρε..

Γαμώ τα ποστ though.

You gigantic pansy!

noy - 30 Νοέμβριος, 2009

Hahaha! Εδώ πρέπει να πω ότι τα έχω αγοράσει όλα αυθεντικα. Καλοί μου κύριοι πράκτορες. Luzl. I’m hilarious.

4. RaZzMaTaZz - 30 Νοέμβριος, 2009

The Smiths!!! ❤ ❤ ❤

το όλο feeling του trailer μου θύμισε αυτό http://www.youtube.com/watch?v=DnC06mrThg4 (η οποία ταινία παρεπιπτόντως γαμάει. αν θες να εντρυφήσεις κι άλλο στο sappiness δες οπωσδήποτε αυτή, το Love Actually και το Shooting Fish)

5. RaZzMaTaZz - 30 Νοέμβριος, 2009

oook και μόλις συνειδητοποίησα οτι η Zooey Deschanel είναι η γκόμενα που τραγουδάει στους She & Him… awwww αγαπώ διπλά τώρα και ψάχνω την ταινία asap 😀

noy - 30 Νοέμβριος, 2009

Μ’ έπιασες. Θα τη δω. Αλλά keep it low. ;p

Ναι! Και είναι πολύ χαριτωμένα τα τραγούδια των She & Him. Κάπου εδώ να επαναλάβω ότι ακούω και Misfits για να μη γίνω εντελώς ρόμπα.

6. RaZzMaTaZz - 1 Δεκέμβριος, 2009

[audio src="http://www.fileden.com/files/2006/9/25/238338/The%20Triangles%20-%20Lets%20Replace%20The%20Cityscapes.mp3" /]

Cuteness is infectious.


Σχολιάστε

