jump to navigation

Βροχή. 4 Νοέμβριος, 2009

Posted by noy in offline, teh luzl, troo story.
Tags: , ,
trackback

Σήμερα, μάλλον ήταν (τουλάχιστον εδώ) η πρώτη για φέτος βροχερή, χειμωνιάτικη μέρα. Αυτό μαζί με κάτι που είδα πηγαίνοντας στη σκολή (Ναι, σκολή. Με κάππα.)  [το οποίο δε θα πω για να μη χαλάσω το story], με έκαναν να γράψω αυτό το post.

Flashback στο 2002 αν δεν κάνω λάθος. Ή μήπως αρχές 2003; Τεσπά, μια χειμωνιάτικη, βροχερή νύχτα. Βροχερή νύχτα; Fuck that. That’s an understatement. Βράδυ λοιπόν, και βρέχει καρέκλες (κάτω από τον πορτοκαλί, χειμωνιάτικο ουρανό της Θεσσαλονίκης*). Είμαστε 1ο έτος, και ο alex κι εγώ είμαστε καλεσμένοι στα γενέθλια μιας φίλης στο Berlin. That’s the situation. Here’s the luzl, παρουσιασμένα με τρελό σκηνοθετικό κολπέτο!

alex: Ετοιμάζεται, οπλίζεται με την ομπρέλα του και ξεκινάει από το σπίτι του. Φτάνοντας στη Ναυαρίνου συναντάει waterproof χίπηδες, ζευγάρια κάτω από μπαλκόνια να βουτάνε τις μουσούδες τους σε γλυκιές, αχνιστές κρέπες, ένα series από πατημένες κουράδες, και μια σπασμένη, ομπρέλα. He giggles inside και συνεχίζει τη διαδρομή του μέσα στη βροχή, ώσπου τελικά φτάνει στο safety του Berlin. Τινάζει δυναμικά την ομπρέλα του, και ανοίγει την πόρτα.

noy: Ετοιμάζομαι, οπλίζομαι με την ομπρέλα μου και ξεκινάω από το σπίτι μου. Φτάνοντας στη Ναυαρίνου, συναντάω κι εγώ τους ίδιους waterproof χίπηδες, τα ίδια ζευγάρια με τις μουσούδες και τις κουράδες (όχι των ζευγαριών) όταν… Ένα ξαφνικό κύμα μανιασμένου αέρα γυρίζει τη σπαστή ομπρέλα μου ανάποδα σα ξεκοιλιασμένη σαλούφα. Διατηρώντας την ψυχραιμία μου, και επιστρατεύοντας τα ninja skillz μου, I work mah magic και με μία graceful κίνηση *SFWOOSH!* γυρνάω την ομπρέλα στα καλά της. Για ένα δευτερόλεπτο. Γιατί η βίαιη δύναμή μου (RAWR!) έκανε την πανάκριβη (luzl) ομπρέλα μου να σπάσει. Την πανάκριβη (ξαναluzl) σπαστή(!) ομπρέλα μου να σπάσει. Στην ένωση. [Γαμώ την Κίνα μου μέσα. Την άλλη φορά χάρτινες κάντε τις. Μαλάκες.] Εδώ, δε μπόρεσα να κρατήσω την ψυχραιμία μου. Και αφού κατέβασα ό,τι καντήλι υπάρχει στο ελληνικό λεξιλόγιο (καθώς και ό,τι δεν υπάρχει officially, αλλά δε μπορώ να θυμηθώ λόγω σύγχυσης) μέσα σε 10 δευτερόλεπτα, πέταξα το υπόλοιπο μισό της ομπρέλας κάτω. Και συνέχισα το δρόμο μου για το Berlin, με ένα ακόμη μικρό σύννεφο να βρέχει πάνω απ’ το κεφάλι μου. Ανοίγω την πόρτα και αφού γρυλλίζω τις απαραίτητες χαιρετούρες και χρονιαπολλά μέσα απ’ τα δόντια μου, κάθομαι σε ένα καναπέ στο βάθος.

common time: Μπαίνει ο alex. Μετά τις απαραίτητες χαιρετούρες και τα χρονιαπολλά, βλέπει εμένα, drenched to the bone, με μια γαμωσκατοκωλόφατσα από τις πολύ λίγες να καπνίζω σα τρένο. Απ’ τ’ αυτιά. «Γιατί είσαι έτσι ρε μαλάκα;» Διηγούμαι. «Hahahahahah! Δική σου ήτανε; Την είδα στο δρόμο, και σκέφτηκα ποιός φουκαράς την πάτησε έτσι! Hahahaha!»  Τότε δεν είχα μάθει ακόμα το «Go die in a molten fire naked.» αλλιώς θα το είχα χρησιμοποιήσει.

 

Τώρα το θυμόμαστε και γελάμε. Όμως εκείνο το βράδυ έκανα μια φοβερή life-changing συνειδητοποίηση. Οι ομπρέλες είναι για το μπούτσο και είναι η χειρότερη εφεύρεση στην ιστορία των κακών εφευρέσεων. Ορκίστηκα να μην αγοράσω ποτέ ξανά ομπρέλα, και έκτοτε όλα μου τα μπουφάν έχουνε κουκούλα. UP YOURS UMBRELLAS! HAH!

———-

*Ναι. Στη Θεσσαλονίκη το χειμώνα, ο ουρανός το βράδυ είναι πορτοκαλί. Και άμα θέλετε και επιστημονική εξήγηση, είναι πορτοκαλής επειδή η υγρασία που ίπταται πάνω απ’ την πόλη αντανακλά τον πορτοκαλί αστικό φωτισμό. Αφού είπαμε. ‘Πιστημονική εξήγηση.

Σχόλια»

1. alex - 4 Νοέμβριος, 2009

11-01-2003. Γενέθλια Boobookakee. (είναι την ίδια μέρα με της γιαγιάς μου της Ευδοξίας)

Γαμώ τα stories bro! Είχαμε δει την ομπρέλα με την Δ. και εκείνο τον καθυστερημένο γκόμενό της και γελούσαμε!

2. dewalex - 4 Νοέμβριος, 2009

filos ir8a salonika to 2002.den exw xrisimopoiisei oute mia fora ombrela xexexee!!!

3. Giorgos - 5 Νοέμβριος, 2009

Ante re file! ti les tora? Kalo itan auto! 🙂 xaxaxaxaxaxaxa!

4. noy - 5 Νοέμβριος, 2009

@alex: If you say so, τότε θα ΄τανε. ;p

@dewalex: We walk the umbrellaless road!

@Giorgos: Hahaha! UP YOURS BIATCH!


Σχολιάστε

