jump to navigation

The night of the living nerds 5 Μαρτίου, 2008

Posted by alex in offline, teh rants, troo story.
Tags: , ,
trackback

τίτλος αλτερνατίφ: sit around and fuck my head, or hang out with the living dead. nofx: straight edge

Η κατάσταση είναι κρίσιμη. Πριν από λίγες ώρες έχω ξεμεθύσει από χθες και μόλις έχω πιει μερικές μπύρες για να το γιορτάσω. Κάθομαι στη ναυαρίνου μπρόστα στο βραστό και τρώω από ένα με τον brightbitebykoul. Χαζεύουμε τη βιτρίνα από το κεντρί και αποφεύγουμε κάτι κουτάκια αναψυκτικών που κλοτσάει ένας βλαμένος μέσα από το διπλανό παρτέρι. Σε γενικές γραμμές απολαμβάνουμε τη γνώριμη ατμόσφαιρα μιας πλατείας της οποίας οι μισοί χρήστες είναι πρεζάκια και οι άλλοι μισοί ασφαλίτες και χίπιδες (τώρα που ζέστανε ο καιρός έβαλαν τις παντόφλες τους και βγήκαν και αυτοί). Η φαση είναι κρίσιμη γιατί βρίσκομαι στη λάθος κατάσταση τη λάθος ώρα. Δε μπορώ να ασχοληθώ με καμιά από τις δραστηριότητες που με γεμίζουν τελευταία: είναι πολύ αργά για να ξαναμεθύσω, πολύ αργά για να ασχοληθώ με το μάθημα της Τετάρτης, πολύ νωρίς για να κοιμηθώ και το warcraft το έχω σκυλοβαρεθεί την τελευταία εβδομάδα.

Τελειώνω την τελευταία μπουκιά του βραστού μου (η οποία δε γίνεται να μην είναι τεράστια δεδομένων των δύο πόντων λουκάνικου που εξέχουν από το ψωμί), γυρίζω και τους βλέπω να με κοιτάνε. Καινούριο γυαλιστερό παπουτσάκι – check, αδιάφορο λάθος φορεμένο τζιν – check, δερματινιά – check, καρό πουκαμισάκι από μέσα, ένα κουμπί ανοιχτό και χρυσο σταυρουδάκι ή αντίστοιχο χαιμαλί – check, βαρετά έως αδιάφορα γυαλιά, ψιλοτετράγωνα – check, κοντό μαλλί με ζελέ για κανένα λόγο – check, ύφος we are on a mission from god – check, βγήκαμε διακόσοι μαζί σα πάρτυ με λουκάνικα για να δούμε τα κορίτσια and we are still waiting to have all the sex – check.

Με κοιτάνε και ετοιμάζονται να μου μιλάνε για το επόμενο δεκάλεπτο. Είναι συμμαθητές από το δημοτικό. Τα χειρότερα δείγματα αυτής της συνομοταξίας. Είναι χαρακτηριστικές περιπτώσεις αυτού του μοναδικού κοινωνικοπολεοδομικού φαινομένου που λέγεται σαρανταεκκλησιώτες. Από αυτούς που γεννήθηκαν στις 40 εκκλησιές, που πήγαν σχολείο στις 40 εκκλησιές, που βγαίνουν στις 40 εκκλησιές, που ψωνίζουν από τις 40 εκκλησιές, που θα παντρευτούν στις 40 εκκλησιές (σε μια από αυτές τουλάχιστον) και που γενικά το γεγονός ότι το κέντρο απέχει ένα τέταρτο με τα πόδια τους αφήνει παγερά αδιάφορους. Αρχίζουν πρίν προλάβω να καταπιώ:

– ΩΩ τί λέει ρε; κι εσύ εδώ;
– Μμ
– Καιρό έχεις να φανείς που χάθηκες; Η θεία σου μου είπε ότι περυσι ήσουν στην Ολλάνδια, εκεί με τις ψηλές και το χασίς ε; χεχε. Η γιαγια σου τι κάνει, καιρό έχω να την δω στην εκκλησία. Με τη σχολή τελείωσες; Βλέπεις κανέναν από το σχολείο; Δεν ήρθες στη συνάντηση. Τι μασάς τόση ώρα ρε; Ωπ τι είναι αυτή η κοιλίτσα; Άντε ρε αγόρι μου σκουπίσου να τα πούμε. Μη μου κάνεις χειραψία με το δάχτυλο που μόλις έγλυψες!! Χεχε

Η απάντηση είναι μαζική και εφ’όλης της ύλης:

– Να εδώ μωρέ, ναι ήμουν στην Ολλανδιά και βασικά σπούδαζα δε την έπινα όλη μέρα, η γιαγια μου πέθανε μια μέρα πριν γυρίσω στην Ελλάδα, με τη σχολή δεν τελείωσα ακόμα, από το σχολείο δε βλέπω κανέναν, δεν ήξερα ότι είχαμε συνάντηση, τι να κάνω μεγαλώνουμε κάνουμε και σκεμπέ, εσείς όλα καλά μάγκες;

Και αυτό ήταν το λάθος μου. Έκαναν μια παύση που μάλλον οφειλόταν στη γιαγια μου, και στη συνέχεια οι δύο άρχισαν να μου λένε για το πως τελείωσαν τους ηλεκτρολόγους και είναι φαντάροι και ο τρίτος (αυτός που στη δευτέρα δημοτικού είχα λιανίσει στο ξύλο γιατί μου είπε ότι δεν υπάρχει ο Αϊ Βασίλης) ότι κάνει ECDL και ότι έχει πάει ήδη φαντάρος και ότι έχει το κεφάλι του ήσυχο.

Μάλιστα είπα. Μετά απάντησα στο πότε θα τελειώσω τη σχολή, τι θα κάνω μετά και πότε θα πάω φαντάρος με ένα “ιδέα δεν έχω.” Το ίδιο απάντησα στο τι θα κάνω την καθαρή Δευτέρα. Μετά χαιρέτησα διακριτικά και μπήκα στο κεντρί για να γλιτώσω. Αγόρασα δύο βιβλία, ένα του Όργουελ και ένα του Νίτσε και περίμενα μέχρι να απομακρυνθούν. Σκέφτηκα να πάω να ξαναμεθύσω, αλλά το να πάω σπιτι μου να κάνω ένα ποστ για όλα αυτά μου φάνηκε πιο καλή ιδέα.

Αυτό που δε σκέφτηκα είναι ότι θα τους ξανασυναντούσα στη στάση. Και εκεί δεν έχει σωτηρία. Κάθησα, έστριψα ένα τσιγάρο, απάντησα καταφατικά στην ερώτηση αν καπνίζω, τους είπα για τους ποδηλατόδρομους στην ολλανδία, τους είπα γιατί δε δουλεύω σε κάποια κατασκευαστική εταιρεία (!!), τους είπα ότι θέλω να φύγω από αυτή τη χώρα, έκανα την προσευχή μου να μη με ρωτήσουν αν θα πάω στο συλλαλητήριο για τη Μακεδονία μας την Ελληνική αύριο, ο Θεός τυπικά με έγραψε στα @@ του και μετά ακολούθησαν τα χειρότερα. Το πόσο πακέτο έχω να φάω στο στρατό, το ότι δε γίνεται χωρίς playstation και το ότι πρέπει να αρχίσω να κοιμάμαι όλη μέρα για να συνηθίσω. Έδωσαν χαιρετισμούς στους γονείς μου και μου είπαν να πάω στην επόμενη συνάντηση συμμαθητών. Άντε τώρα να μη γίνομαι τύφλα κάθε βράδυ για την υπόλοιπη εβδομάδα να συνέλθω..

Και που να τους είχα πει ότι παίζω και warcraft αβέρτα..

Σχόλια»

1. brightbitebyalex - 5 Μαρτίου, 2008

α, ξέχασα, και προσφέρθηκαν να μου δανείσουν τα PSP τους όταν θα πάω φαντάρος.

2. Vagelis D. - 5 Μαρτίου, 2008

γιαυτό σου λεω ρε συ.μαζεψε τα και φυγε απο αυτήν την πολη.το μονo που πρεπει να απαντάς σε τέτοιες χαζές ερωτήσεις είναι: Ελάτε ρ παιδιά, Get a life!!!Γιαυτό και γώ την εκανα ρε φιλαράκι….Μιζέρια ατελείωτη…

3. brightbitebyalex - 5 Μαρτίου, 2008

Δε θα αργήσω να ακολουθήσω φίλε. Καλή αρχή!

4. koutsa - 6 Μαρτίου, 2008

,.. /fhcvvjh

5. koutsa - 6 Μαρτίου, 2008

dokimastiko itan.loipon, ta posts sou panta me agizan, ma tora apo to eksoteriko eis diploun.edo akoma sti prosarmogi eimai, alla pleon se thetiki trohia.me to mathima ti kaname?
o pistos sou anagnostis…ma ti kano? pos fainetai h parthenia mou sta comments..

6. Oxotnic.nl - 6 Μαρτίου, 2008

OMFG. Με φωνή Bette Middler: ‘Did I ever teeeelll you you’re my heeeeee-roooooooo…???’ .

Hohoho. Ένας φίλος μου από το δημοτικό, παρόμοιας συνομοταξίας, με βρήκε στο facebook. Αυτός όμως πέρα από το στρατό, ξύρισε και το κεφάλι. Και με τα λίγα περσικά που ξέρει, συμπληρώνει δίπλα από το status ‘Yiannis is’… boring.

Να διαφωνήσω;

P.S. Roisin Murphy – Night of the dacncing flame (με Matthew Herbert). Spooky.

7. brightbitebyalex - 6 Μαρτίου, 2008

hahaha τα έσπασε ο δικός σου! Όχι βέβαια γιατί να διαφωνίσεις; Και βέβαια η Roisin Murphy τα σπάει σταθερά.

Φίλε κούτσα πολύ γουστάρω που το έκανες επιτέλους το κόμεντ σου! Πωω το είχα ξεχάσει τελείως το μάθημα, 8.5 πήραμε, θα σου στείλω και τα διάφορα μαζί με τα mail μου a.s.a.p.

cheers!

8. brightbitebyalex - 6 Μαρτίου, 2008

και μια που μαζευτήκαμε και μερικοί συνάδερφοι εδώ, πείτε μου ρε σεις, αν σας ρωτούσαν γιατί δε δουλεύετε σε κάποια κατασκευαστική εταιρεία τι θα απαντούσατε;

9. 50ft queenie - 6 Μαρτίου, 2008

*κλαπκλαπκλαπκλαπκλαπ*

Είναι μια ξεχωριστή φυλή τελικά οι «γνωστοί από το δημοτικό»…

Μπλεχ… Ούτε να το σκέφτομαι…

10. m13 - 7 Μαρτίου, 2008

έλα που δεν την έπινες όλη μέρα!

ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ

φίλε μου, είπες ναυαρίνου και έβαλα τα κλάμματα. πίκρα η δόλια η ξενιτιά.

καθίστε εκεί ρε, που θέλετε να τρέχετε, είναι βολική η ψωροκώσταινα…

11. Oxotnic.nl - 7 Μαρτίου, 2008

‘Γιατί είμαι αφελής και δε θέλω να χεστώ στο χρήμα’ ίσως;

12. brightbitebyalex - 7 Μαρτίου, 2008

Queenie: Είναι παλικάρια όλοι. Ένας συμμαθητής από το δημοτικό κάποτε δοκίμασε να με ληστέψει στο δρόμο. Μετά με αναγνώρισε, τα είπαμε για κανα μισάωρο σε ένα παγκάκι και μετά του έδωσα 5 ευρώ.

m13: Εντάξει, μπορεί και να την έπινα λίγο 😉 Έλα ρε τώρα μη μου πεις ότι σου έλλειψε η Ναυαρίνου. Να μου πεις τα ανοιχτά μέχρι το πρωί μπαρ το καταλαβαίνω, η θάλασσα επίσης, τα σουβλάκια έστω, αλλά όχι και η Ναυαρίνου! Δεν ξέρω σε πιο τυροχώρι της Αγγλίας είσαι, και ομολογουμένως έχει πολλά και ζόρικα, αλλά όπως και να είναι, ένα weekend αποδώ κι αποκεί δε σε ψήνει;

oxotnic.nl: Σωστά, γιατί να θέλει κανείς να χεστεί στο χρήμα άλλωστε;

13. Oxotnic.nl - 8 Μαρτίου, 2008

‘Εντάξει, μπορεί και να την έπινα λίγο’????
Εγώ ας μην ανοίξω το στόμα μου καλύτερα… όχι ότι ήμουνα και μπορστά… Ο:-)

14. m13 - 8 Μαρτίου, 2008

weekend?? όχι δε με ψήνει. έχω να διαβάσω 3 βιβλία και διακόσια πέιπερς μέχρι την τρίτη που έχω μίτινγκ.
κάτι που άμα ήταν στο 1km ακτίνα η Ναυαρίνου ΠΟΤΕ ΜΟΥ ΔΕ ΘΑ ΕΛΕΓΑ 😉
τώρα κατάλαβες γιατί μου λείπει; 😀

(είπες σουβλάκι και με διέλυσες μιλάμε. ΜΕ ΔΙΕΛΥΣΕΕΕΕΕς!)

15. brightbitebyalex - 8 Μαρτίου, 2008

😯 Εντάξει. Παίρνω πούλο. Δε λέω τίποτα. Μόλις έφαγα σουβλάκια και τώρα βλέπω Lost. κόβω τις εξυπνάδες με τα weekends. Υπομονή m!

oxotnic εμείς οι δύο θα τα πούμε μετά 😛

16. harisheiz - 10 Μαρτίου, 2008

Ρε… κι εδώ η πίκρα με έχει φάει, παντού τα ίδια σκατά είναι όταν μείνεις πολύ καιρό σε ένα μέρος. Τη Θεσσαλονίκη μου πήρε 5 χρόνια να την βαρεθώ, το Ρότερνταμ μόλις ένα χρόνο και βλέπουμε…

17. brightbitebyalex - 10 Μαρτίου, 2008

επαρχία φίλε επαρχία.. 😛

18. harisheiz - 10 Μαρτίου, 2008

Σπίτι είσαι ρε; Πάρε καμιά λαγάνα κι έλα από εδώ, έχω φτιάξει και μια σαϊτα και επειδή έξω βρέχει την πετάω στο δωμάτιο φυσώντας από κάτω… Ώρες διασκέδασης, τώρα θα ψάξω μήπως υπάρχει κάνα simulation χαρταετού να το κατεβάζω!

19. brightbitebyalex - 10 Μαρτίου, 2008

άμα βρεις τέτοιο πράμα πες μοθ κι εμένα. Εδώ έχει γαμώ τους καιρούς. Σωστή θερμοκρασία αν και δεν πολυ φυσάει. Για κάνα ούζο με βλέπω να πηγαίνω.

20. harisheiz - 10 Μαρτίου, 2008

Σχολιάστε

