jump to navigation

a little less shuffle a little more action 1 Μαρτίου, 2008

Posted by alex in offline, shuffle.
trackback

Περίεργη εβδομάδα. Γεμάτη δραστηριότητες. Ξαναπήγα στη σχολή μου, δεν πήγα σε δύο raids, μέθυσα 3 φορές με το ίδιο ποτό, απέφυγα μια ανήθικη πρόταση για κάποια απροσδιόριστη διεύρυνση των σεξουαλικών μου οριζόντων (προσοχή, δεν την αρνήθηκα), ντύθηκα Τζόνι Βαβούρας, παντρεύτηκε η καλύτερη μου φίλη από το γυμνάσιο και δε με κάλεσε καν, έμαθα κατά τύχη ότι παίζω σε μια συναυλία στο Βόλο σε μια βδομάδα νομίζω, μετά από δύο χρόνια (the Rustiques are back baby!) και αποχαιρέτισα τον brightbitebyjohn μέχρι το καλοκαίρι. Αυτό το τελευταίο μου προκάλεσε μια αίσθηση, σα να έχω ένα σκατό στο λαιμό λίγο πάνω από το λαρύγγι.

Mόλις έφαγα ένα από τα αγαπημένα μου φαγητά, κεφτεδάκια ΙΚΕΑ, μου θυμίζει κάτι αηδίες που μας ταίζαν στο σχολείο στην Αγγλία όταν ήμουν μικρός, και νιώθω ωραία. Ιδού μερικοί διάλογοι της εβδομάδας που μου έμειναν στο μυαλό.

She said: Φεύγουμε, γεια
I said: Πότε φεύγεις από τη Θεσσαλονίκη;
She said: Αύριο
I said: Δηλαδη τα ξαναλέμε.. ποτέ;
She said: Όχι, μπορείς να έρθεις στην ορκομοσία μου.
Malakas apo dipla said: Είναι πρώτο έτος έτσι δεν είναι;

He said: Έπρεπε να είχαμε κάνει μια μπάντα όταν ήμασταν μικροί. Θα την έλεγαν facepalm και δεν έχει σημασία τι θα παίζαμε αρκεί να ήμασταν μεθυσμένοι backstage.
I said: Those were the days
Mετά μας έδιωξαν από το μαγαζί για να κλείσουν.

I said: Παίζουμε στο Βόλο την άλλη εβδομάδα
She said: Να έρθω κι εγώ;
I said: Μήπως να μην έρθεις μπάς και γνωρίσουμε καμιά γκόμενα;
She said fine, and then in thirty seconds time, she said.. Αλλά δε το είπε σε μένα.

She said: Αν σκοπεύεις να χάσεις κάνα κιλό πρέπει για τους επόμενους μήνες να τρώς συνέχεια.
I said: 😯 και δεν απάντησα γιατί είχα ήδη αρχίσει να μασάω (She was η μαμά μου)

Και ακολουθεί πολλά υποσχόμενη (λέμε τώρα) έξοδος το βράδυ. Για να δούμε. A little less conversation a little more action, ή εναλλακτικά a little less QQ, a little more pewpew.

Σχόλια»

1. attackofthequasars - 1 Μαρτίου, 2008

Εύχομαι να πάει καλά η έξοδος απόψε.

Τι εννοείς «ντύθηκες Βαβούρας»; Γυαλομούστακο Marx Brothers και ψεύτικη καράφλα; (Πού βρήκες σκέτη ψεύτικη καράφλα; Θέλω!)

Ερμ… Και καλό λάιβ. Τί παίζεις;

2. brightbitebyalex - 1 Μαρτίου, 2008

ναι, Τζόνι Βαβούρας ακριβώς έτσι! Πλαστικές καράφλες βρήκα σε ένα μαγαζί που πουλάει seasonal μπιχλιμπίδια. Παίζω R’n’R, από το παλιό καλό. πριν το 1965 και τέτοια

3. Oxotnic.nl - 1 Μαρτίου, 2008

‘Γουάααου! Τέλειο ποστ!’
‘Περιμένουμε τη συνέχεια!’

(jajaja!).

4. attackofthequasars - 1 Μαρτίου, 2008

Voiceover: «Θα έπρεπε να το είχα φανταστεί ότι παίζει μόνο R’n’R…»

Τρελή μεταμφίεση «Βαβούρας». Εμένα με υποχρέωσαν να μεταμφιεστώ απόψε. Για πρώτη φορά μετά το δημοτικό. Πήρα ένα μουστάκι Χίτλερ. Ελπίζω να τους καλύψει.

5. Σοφία - 1 Μαρτίου, 2008

M’ αρέσουν πολύ τα σουηδικά κεφτεδάκια 🙂

6. brightbitebyalex - 2 Μαρτίου, 2008

μάλλον γιατί στην Αγγλία έχεις φάει κι εσύ αρκετές από αυτές τις αηδίες που έτρωγα κι εγώ μικρός! 😛

7. Σοφία - 2 Μαρτίου, 2008

Στην Σουηδία τα έχω φάει μόνο :-p

8. Sotiris Koukios - 2 Μαρτίου, 2008

Συνέχιση της νομικής μας λατρείας για τα ιστολόγια στο bloggaki mou. Τοποθετηθείτε

9. brightbitebyalex - 2 Μαρτίου, 2008

wtf?

lol

μας σπάμαραν στα μούτρα..

10. Giorgos - 2 Μαρτίου, 2008

ma kala! einai dynaton? stin orkomosia tis?

sovara twra, an exeis xrono tha pas? Bahahahahahaha!

o malakas.

11. harisheiz - 2 Μαρτίου, 2008

Ρε, κλεφτράκο…κλέβεις… Εγώ έχω γράψει πρώτος για τα κεφτεδάκια ΙΚΕΑ… http://crazycows.wordpress.com/?s=%CE%BA%CE%B5%CF%86%CF%84%CE%B5%CE%B4%CE%AC%CE%BA%CE%B9%CE%B1

12. brightbitebyalex - 3 Μαρτίου, 2008

Στα @@ μου ρε είμαι ανώνυμος εγώ.

Κι εσύ giorgo μη νομίζεις ότι παραβλέπω το κόμεντ σου, θα τα πουμε εμείς οι δύο!

13. harisheiz - 3 Μαρτίου, 2008

Α παλιοτσόγλανε, εσύ είσαι ο ανώνυμος που ψάχνουν όλοι αυτές τις μέρες; Ρε, θα σου κάνω μεγάλη ζημιά, θα σε καταγγείλω στη wordpress ότι μου έκλεψες την ιδέα με τα κεφτεδάκια IKEA και μετά θα πάρω το IP σου και… θα σκεφτώ τι θα κάνω μετά… μάλλον θα σου κλάσω μια κουταλιά αρχίδια…

14. brightbitebyalex - 3 Μαρτίου, 2008

εε οχι. Περίμενε, αν είναι να πάρεις την ΙΡ μου τότε να το συζητήσουμε το πραγμα!


Σχολιάστε

