jump to navigation

bus shuffle 16 Ιανουαρίου, 2008

Posted by alex in troo story.
Tags: ,
trackback

1. Ο φίλος Πρ. βρίσκεται στριμωγμένος στο χειρότερο λεωφορείο της πόλης. Κρατιέται με τον αντίχειρα και τον δείκτη του από μια κολόνα, γύρω από την οποία είναι τυλιγμένη μια χοντρή γιαγιά που μυρίζει παράξενα. Ο φίλος Πρ. είναι ψηλός και αδύνατος, εξαιρετικά ευγενικό παιδί, και όταν του τη δίνουν στα νεύρα το πολύ πολύ να ρίξει κάνα έντονο βλέμμα. Αυτό λοιπόν και κάνει στη χοντρή γιαγιά γύρω από την κολόνα. Η κίνηση είναι αφόρητη, και κάθε φορά που σταματάει και ξαναξεκινάει το λεωφορείο η γιαγιά είτε του πατάει το πόδι είτε πέφτει πάνω του. Σε ένα κάπως πιο έντονο φρενάρισμα η χοντρή γιαγιά πέφτει δυνατά πάνω στον Πρ. ο οποίος δεν καταφέρνει να κρατηθεί με τα δύο του δάχτυλα και πέφτει. Στη συνέχεια γυρνάει και λέει στον Πρ.: – Μα καλά.. είσαι τόσο βλάκας? Ο Πρ. μετά από αυτό δεν ξαναβγήκε από το σπίτι του για μέρες. Πολύ σπάνια έχει ξανασυζητήσει γι αυτό.

2. Ο φίλος Παπ. είναι παλιός συμμαθητής. Έναι ψηλός και αδύνατος όπως ο φίλος Πρ. αλλά αντίθετα, όχι τόσο ευγενικός. Στο δημοτικό ήταν από τα παιδάκια που έχουν δύο αχνές γραμμές τριχοφυίας στη μούρη τους: Ένα έντονο φρύδι και ένα αχνό μουστάκι. Και βέβαια έτρωγε ΤΟ δούλεμμα. Για το φρύδι δε μπορούσε να κάνει και πολλά, αλλά το μουστάκι κατά την έκτη δημοτικού άρχισε να το ξυρίζει μια στο τόσο. Μια μέρα λοιπόν καθόταν σε ένα λεωφορείο, καλοκαίρι, φορούσε ένα μπασκετικό μπλουζάκι και είχε ξυρισμένο μουστάκι. Μια γιαγιά ανέβηκε στο λεωφορίο με τα ψώνια της, ασθμένουσα και τελείως μούσκεμα, και φυσικά ο Παπ δεν ένιωσε στοιχειωδώς να παραχωρήσει τη θέση του. Αυτό βέβαια δεν πτόησε τη γιαγιά, που τον έπιασε απο τη μπλούζα στο ύψος του ώμου και άρχισε αργά και παραδειγματικά να τον τραβάει για να σηκωθεί, μουρμουρίζοντας κάτι για τους νέους. Ο Παπ σηκώθηκε. Στάθηκε ακριβώς μπροστά στη γιαγιά, την κοίταξε δύο κεφάλια πιο κάτω, και της είπε: πρόσεξε γιαγιά, γιατί όπως πας θα φάμε τα μουστάκια μας.. και επειδή σήμερα εγώ δεν έχω, θα φάμε το δικό σου. Pwned η γιαγιά. Μουρμούρισε λίγο ακόμα για τα σχολεία μας και δεν ξανάβγαλε άχνα.

 

UPDATE:

3. Για κάποιο λόγο στη γειτονιά μου έχει πάρα πολλούς παπάδες, θεοσεβούμενες γιαγιάδες και 20-κάτι φλώρους που συχνάζουν στα ίδια μέρη με τους δύο προηγούμενους. (Ίσως γιατί η περιοχή λέγεται 40 εκκλησιές, δεν ξέρω). Anyway, ανέβαινα τις προάλλες στο σπίτι μου, όπου σε κάποια στάση μπαίνουν τρεις τύποι στην ηλικία μου, ο ένας εκ των οποίων ήταν παπάς ήδη, και οι άλλοι δύο ήταν ντυμένοι σε στυλ «εκκλησιαστικό κουλ». Faith +1 κατάσταση. Ήταν 150 κιλά ο καθένας, φορούσανε κάτι μακριά μαύρα παλτά, κάτι μαύρες τζινιές, κάτι μαύρα πουλοβεράκια και κάτι κρεματζούνια στο λαιμό και γυαλιά. Κάθησαν στις τρεις άκρες του κεντρικού χώρου και άρχισαν να μιλάνε πολύ δυνατά ο ένας στον άλλον και με τρελό αέρα. Τον αέρα που έχει κανείς αν έχει κάνει αρκετές ώρες πολύ καλού σεξ και μετά έχει βγει για ποτό όσο αργά το βράδυ πρέπει, σε ένα κούλ μαγαζί που το ψιλογουστάρει, το ίδιο και τους ανθρώπους γύρω του, και η αυτόπεποίθηση του είναι τέτοια που κοιτάει κάπου και αλλάζει χρώμα ο τοίχος. If you know what I mean, κάπως έτσι νιώθαν οι τύποι. Τους κοίταζα για αρκετή ώρα και μετά σκέφτηκα «THEY ARE ON A MISSION FROM GOD. Δεν εξηγείται αλλιώς..»

Σχόλια»

1. Oxotnic.nl - 16 Ιανουαρίου, 2008

1. Πάντοτε μου άρεσαν διπλές προβολές τύπου ‘2 Εργα Σεξ’!
2. Σωστός ο μικρός! Όχι σαν τον χέστη τον Πρ.!
3. Δεύτερο έτος, παίρνω το μαμημένο λεωφορείο για 3 στάσεις από το σπίτι μέχρι στη σχολή, καθώς έχω 4 ρολά-σεντόνια αγκαλιά αξιας 80 ευρώπουλων. Η ‘γνωστή-άγνωστοι’ γιαγιά σε κάθε φρενάρισμα πέφτει με το μπούστο της πάνω μου (με πετυχαίνει κοντά στα γόνατα). Μια, δύο, την τρίτη μου δίνει μια περιποιημένη, πέφτουν τα ρολλά στα σκαλοπάτια, ανοίγουν οι πόρτες και βλέπω σε σλόου-μόσον τα ρολά να συνθλίβονται ωσάν σε απορριματοφώρον, για να μου πει τη θεική ατάκα η γιαγια: -Σου πέσανε! Πολύ σπάνια έχει ξανασυζητήσει γι αυτό.
4. Cheers brav!

PS> Σου έχω πει ότι έχω μουστάκι;

2. RaZzMaTaZz - 16 Ιανουαρίου, 2008

respect στον φίλο παπ!
my own horrible bus experience ήταν με έναν παπά, όπου αντιμέτωπος με την πλήρη απροθυμία μου να παραχωρήσω τη θέση μου σ’ έναν υπηρέτη του Κυρίου, πέταξε το επικό «αλβανίδα είσαι;»
του απάντησα «νιετ» αλλά δε νομίζω να με κατάλαβε πλήρως.

3. brightbitebyalex - 17 Ιανουαρίου, 2008

hahahahahahahahahahh ΤΑ ΣΠΑΣΑΤΕ! HAHAHAH

@oxotnic: ΟΧΙ. EΧΕΙΣ?? Αλλά είμαι σίγουρος ότι είναι από εκείνα τα μουστάκια που έστρωνε εκείνος ο παπούς στο -δε-θυμάμαι-ποιό-χωριό-μου-είχες-πει που είναι ειδικά για να έχεις φοβερή πέραση! heheheeheh το μπούστο της με πετυχαίνει κοντά στα γόνατα eeheheheheheheh.

@Razz: 😀 R E S P E C T . Ο brightbitebyjohn έχει κάτι γαμάτα τραβήγματα με παπάδες πρόσφατα, υποθέτω ότι κάποια στιγμή θα γράψει γι αυτα, αλλά το σίγουρο είναι ότι οι παπάδες ΔΕ ΝΙΩΘΟΥΝ. Φοβερό. Μέγιστο καθίκι ο παπάς. Προχθές ήταν ένας τεράστιος (από τι πάχυνε να πούμε απο τις φακές?) στριμωγμένος πίσω μου στο λεωφορείο. Βρωμούσε άπειρο σκόρδο και άρχισε να με σπρώχνει πέντε λεπτά πριν φτάσουμε στη στάση του.

4. Oxotnic.nl - 17 Ιανουαρίου, 2008

Χιχι!
Στον Θ. το είχε πεί Τούρκος μπαρμπέρης σε ένα χωριό έξω από την Αλεξανδρούπολη: -Καυλιάρικο μουστάκι θα σου κάνω!

Btw: Η κα. Razz βρίσκεται ορθώς στο δρόμο του Θεού!

Στο δημοτικό είχα ένα συμμαθητή, τον Αντρέα του οποίου ο παππούς ήτανε παπάς (το νιώθεις το πρόβλημα ε;). Ήταν ομολογουμένως ένας πολύ καλοσυνάτος παπάς, και που και που ερχότανε και στο σχολείο και μας έκανε και κανα μινι-κύρηγμα-δώρο, και καμία εικονίτσα με τον Άγιο Πατάπιο (εκδόσεις ‘Ο Σωτήρ’) -πάλι δώρο). Όποιος συμπλήρωνε το άλμπουμ δε, κέρδιζε χωρίς κλήρωση ετήσια συνδρομή στο κατηχητικό του Αγίου Αντωνίου, στο οποίο φήμες ήθελαν να συχνάζουν οι πιο τρέντυ φατσούλες της πόλης… (μου είχε μείνει παράπονο που δεν τα κατάφερα ποτέ -σνιφ, κλαψ και λυγμ).
Μετά από χρόνια ξανά βρέθηκα με κάποιους από τους συμμαθητές, μεταξύ και αυτών και ο Αντρέας. Εκεί που αρχίσαμε τα μούρου μούρου με τα μπυρόνια, ρωτάω και τι κάνει ο παππούς-παπάς (διττή λειτουργία), και αν ‘λειτουργεί’ ακόμα (τοσο πρακτικώς, όσο και στην Παναγία την Υπαπαντή). Ευθύς ξίνιλα κάλυψε την ατμόσφαιρα καθώς ένιωσα τα βλέμματα των φίλων μου να πέφτουνε βαριά επάνω μου σα πέτρες. ‘Μαλάκα που ζείς, δεν άκουσες ότι έγινε μάρτυρας του Ιεχωβα;;;!’ Πολύ σπάνια έχει ξανασυζητήσει γι’ αυτό.

5. Oxotnic.nl - 17 Ιανουαρίου, 2008

Μήπως οι τυπάδες που αναφέρεσαι ήταν κλώνοι του Κραουνάκη; Ενδυματολογικώς και ψυχοσυνθετικώς ταιριάζουν τα δείγματα (εκτός από τις αηδίες για το σεξ).
Για τσέκαρέ το.

6. brightbitebyalex - 17 Ιανουαρίου, 2008

😀 HAHAHAHAHAHA AN «ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ» ΑΚΟΜΑ!!!! ΗΑΗΑΗΑΗΑΗΑΗΑΗ

μπα. ήταν πολύ πιο βαρετοί να τους βλέπεις, και η φάτσες τους ήταν far from the προκλητική σκατόφατσα του κραουνάκη. Ήταν κουραμπιέδες. Ακριβώς αυτό. Και τραχανάδες και κιοφτέδες. Φλώροι σκέτοι ρε παιδί μου πως να το πω.

7. Oxotnic.nl - 17 Ιανουαρίου, 2008

Μπας clash.

8. kissogram - 17 Ιανουαρίου, 2008

I’m so proud for you boys! τη δική μου επαφή και αγάπη για παπάδες σας την έχω γράψει!
αλλά έχω να πω, ότι παρόλο που ανήκω στην κατηγορία 1. το δικό μου έντονο βλέμμα φέρνει συχνά το επιθημητό αποτέλεσμα, και έτσι προς το παρόν κανείς δεν με έχει σηκώσει από τη θέση μου! Με έχουν συνθλίψει όμως συχνά.. 😦

9. brightbitebyalex - 17 Ιανουαρίου, 2008

🙂 Καιρό είχαμε να σας δούμε! You can crush us you can bruise us..

10. brightbitebyjohn - 18 Ιανουαρίου, 2008

«THEY ARE ON A MISSION FROM GOD» χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
επεσα απτην καρεκλα μου οταν το διαβασα ρε φιλε 😀
ναι αυριο μεθαυριο θα γραψω τη φαση με τον παπά, το σκεφτομουν και εγώ, ειναι κατι που πρεπει να μαθει ο κοσμος

11. brightbitebyalex - 18 Ιανουαρίου, 2008

«είναι κάτι που πρέπει να μάθει ο κόσμος»

αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

12. m13 - 18 Ιανουαρίου, 2008

🙂
faith +1 χε, το είδα προχτές, γαμάτο 🙂

13. brightbitebyalex - 18 Ιανουαρίου, 2008

τέλειο. χεχε you are black. you do know how to play the bass 😀

14. Σοφία - 19 Ιανουαρίου, 2008

Δεν πας καθόλου καλά, είναι προφανές :-p

15. brightbitebyalex - 19 Ιανουαρίου, 2008

εγώ? γιατί??

16. brightbitebyalex - 19 Ιανουαρίου, 2008

αντιθέτως είμαι σε τρελά κέφια!

17. kissogram - 21 Ιανουαρίου, 2008

νομίζω ότι θα με ξαναβλέπετε από δω και πέρα αρκετά πιο συχνά!
🙂

18. brightbitebyalex - 21 Ιανουαρίου, 2008
19. λέλος - 15 Φεβρουαρίου, 2008

Ε, δεν έγινε και τίποτα πού και πού να δίνεις τη θέση σου σε καμιά γριά, κανα γέρο ή κουρασμένο άνθρωπο! Διαβάζοντας, μου δημιουργείται η εντύπωση ότι είσαστε κουρασμένοι από τώρα…
Χθες, στο μετρό, είδα ένα παλληκαράκι, με την αθλητική του τσάντα να κατευθύνεται στο ασσανσερ των αναπήρων. «Είσαι και αθλητής!», του είπα.Και …με ρώτησε, πώς το κατάλαβα: Από την τσάντα, του είπα. «μπά, του σχολείου είναι!–Αλλά είμαι αθλητής», πρόσθεσε, και αναρωτιόταν πού το είχα καταλάβει!
Εκεί βρήκε και κόληησε το μυαλουδάκι του

20. λέλος - 15 Φεβρουαρίου, 2008

Ε, δεν έγινε και τίποτα πού και πού να δίνεις τη θέση σου σε καμιά γριά, κανα γέρο ή κουρασμένο άνθρωπο! Διαβάζοντας, μου δημιουργείται η εντύπωση ότι είσαστε κουρασμένοι από τώρα…
Χθες, στο μετρό, είδα ένα παλληκαράκι, με την αθλητική του τσάντα να κατευθύνεται στο ασσανσερ των αναπήρων. «Είσαι και αθλητής!», του είπα.Και …με ρώτησε, πώς το κατάλαβα: Από την τσάντα, του είπα. «μπά, του σχολείου είναι!–Αλλά είμαι αθλητής», πρόσθεσε, και αναρωτιόταν πού το είχα καταλάβει!
Εκεί βρήκε και κόλlησε το μυαλουδάκι του

21. brightbitebyalex - 17 Φεβρουαρίου, 2008

λέλο είμαστε όπως διάβαζα τις προάλλες σε κάτι περιοδικά νέοι, ωραίοι, αλλά μόνοι. Είμαστε μέσα στην κούραση. Είμαστε απογοητευμένοι από τα περισσότερα πράγματα, δεν έχουμε καμία όρεξη να ασχοληθούμε με το μέλλον μας, έχουμε βαρεθεί να μας ταίζει σκατά η προηγούμενη γενιά, και γενικά όπως έχει πει και ο συμπλόγκερ bbbjohn, αν μπορούσαμε να έχουμε φύγει ΧΘΕΣ από αυτή την κωλοχώρα θα το είχαμε ήδη κάνει. Επίσης αν είχαμε γεννηθεί καμιά δεκαετία νωρίτερα θα ήμασταν emo, και είμαστε ακριβώς αυτοί οι νέοι που λένε στις ειδήσεις ότι πληρώνονται 700 ευρώ το μήνα.

22. attackofthequasars - 29 Φεβρουαρίου, 2008

Ξαναγυρνάω συχνά σ’ αυτό το ποστ. Συνήθως πρωινά, αφού έχω περάσει τρελό πατηλίκι στο bus shuffle mou…

Σήμερα (και ενώ είμασταν σε full sardella-mode) περιμένοντας να κατέβω στη στάση μου, με πλησιάζει πάπαρδος 35άρης, με κοιλίτσα και φροντισμένο μαύρο γένι, με κοιτάει στα μάτια και κάτι λέει.

Λόγω της full έντασης στο ipod δεν άκουσα τίποτα και πριν προλάβω να βγάλω ακουστικό, μ’ έχει πιάσει το τυπάκι γύρω από τη μέση και πάει να περάσει!!

Αργκ!

Χώνω αγκωνιά στο μπράτσο και του λέω «κι εγώ εδώ κατεβαίνω» με πολύ τσαντισμένο ύφος και ο τύπος χαμογελάει! Κακακαρκαρκαρκααααρ! Το τρελό υφάκι γαμιά μιλάμε!

Alex κι εγώ κουρασμένη νιώθω τώρα τελευταία… xD

23. brightbitebyalex - 1 Μαρτίου, 2008

ναιπ.

Και αυτό αντιμετωπίζεται υπέροχα με υπερσυγκέντρωση καφείνης, νικοτίνης και αλκοόλ στο αίμα!

Στη δική μου περίπτωση τουλάχιστον

24. brightbitebyalex - 1 Μαρτίου, 2008

ε τον γαμιά τον μουσάτο!

25. attackofthequasars - 1 Μαρτίου, 2008

Yup. Αυτό το πως το είπες με το αλκοόλ-καφεΐνη-νικοτίνη είναι ο υπέρ-συνδυασμός.

26. brightbitebyalex - 1 Μαρτίου, 2008

Ναι αυτά τα σε -ίνη είναι πολύ καλά. (συμπεριλαμβάνεται και το αλκοόλ αν πίνεις matrini)
Το μόνο που θέλει προσοχή είναι να μη τα συνδυάσεις με ασπιρ-ίνη

27. attackofthequasars - 1 Μαρτίου, 2008

Χα! Ναι!

Gin πίνω. Μπορεί όμως να το αποκαλούμε Gin-ίνη. Σαν βιταμίνη.

28. brightbitebyalex - 1 Μαρτίου, 2008

ή σα το Τζίνι

29. attackofthequasars - 1 Μαρτίου, 2008

Ναι. Και όταν το πίνει κανείς θα πρέπει να σουφρώνει μυτούλα σε στυλ Barbara Eden στο I dream of Jeannie.

30. Λέλος - 25 Μαρτίου, 2008

Brightbitebyalex (μα πού το βρήκες κοτζάμ όνομα!), κλάθε γενιά έχει το δικό της «μοιραίο» ναρκισσισμό, τουλάχιστον αυτό πιστοποιείται από τότε που ο κινηματογράφος άρχισε να γράφει ιστο΄ρία των γενεών…Από την εποχή του Τζαίημς Ντήν («Ανατολικά της Εδέμ» και άλλα) και έπειτα, όλοι οι νέοι είναι κουρασμένοι, απογοητευμένοι και …άνεργοι ή κακοπληρωνένοι.

Αλλά υπήρχαν πολυ χειρότερα στη δική μου νεότητα, υπήρχε βία βάναυση της εξουσίας, υπήρχε ξενιτειά και μιζέρια, Δεν υπήρχε εισόδημα από τουρισμό και άδηλους πόρους, το φαϊ ήταν λίγο (τώρα μας λένε ότι έτσι πρέπει να τρεφόμαστε, αλλά εμείς δεν είχαμε προϊόντα να τραφούμε, δεν ήταν επιλογή μας…

Σήμερα είναι απλά τα πράγματα:Αν σε χουφτώσουν στο λεωφορείο, του κατεβάζεις το ξερό του και τον κράζεις τον αλήτη! Τότε, συνεβαινε σε κοπέλλες να τις λερώνουν στο λεωφορείο οι σεξοπεινάλες, και να ντρέπονται τα θυματα να διαμαρτυρηθούν,,,,

31. brightbitebyalex - 25 Μαρτίου, 2008

Λέλο σε συμπαθώ τελικά, συγνώμη αν σου μίλησα άσχημα. Το θέμα δεν είναι ποια γενιά περνάει χειρότερα, το θέμα είναι ότι η όλη ιστορία βρωμάει από εκατό μεριές. Μέγιστη εξυπνάδα το όνομα έτσι;


Σχολιάστε

