jump to navigation

new day 27 Μαΐου, 2007

Posted by alex in emoemoemo, teh crais, teh rants.
trackback

offline Ζώα δώστε βάση:

Δεν έχω πια internet στο σπίτι, οπότε οι δυνατότητες εκτόνωσης μου περιορίζονται στο ελάχιστο. Θα σας βρίζω επιτόπου και afk κάθε φορά που:

  • Ακούω εξυπνάδα για τον τρόπο που κατανέμω το χρόνο μου. Αυτό σημαίνει ότι δε θα ανέχομαι μαλακιούλες για το πως χειρίζομαι το πρόγραμμα των υποχρεώσεων μου, στο βαθμό που αυτό δεν επιρρεάζει εσάς. Όταν σας επιρρεάζει θα δέχομαι να συζητήσω σοβαρά εάν και εφόσον είστε ευγενικοί και χωρίς ύφος. Αλλιώς όσο περνάει από το χέρι μου θα σας παίρνει και θα σας σηκώνει. Επίσης αν θέλω να κάθομαι 12 ώρες να αναπολώ τις εποχές που έπαιζα warcraft δε θα το εξηγώ σε κανέναν καριόλη και δε θα ανέχομαι κανέναν (καριόλη και μη) να με λέει καμμένο. Το ίδιο για τα 12ωρα που θέλω να περνάω στο κρεβάτι μου αντί να βλέπω σκατόφατσες. Ειδικά τον τελευταίο καιρό που βλέπω αποκλειστικά σκατόφατσες.
  • Ακούω σχολιάκι σχετικά με το αν έχω παχύνει, έχω αδυνατίσει, θέλω κούρεμα ή ξύρισμα, πλύσιμο κλπ. Αν δε γουστάρετε εσείς να με βλεπετε μία, εγώ δε γουστάρω δέκα.
  • Ακούω πρίξιμο όποτε που δε γουστάρω να βγω έξω. Είναι επιλογή μου.
  • Ακούω πόσο καιρό έχετε να γαμήσετε και πόσο σας έχει πιάσει η άνοιξη. Βρείτε γκόμενους/νες, φάτε σοκολάτες, χρησιμοποιήστε τα χεράκια σας, αγοράστε εργαλεία (μένω κοντά στο άμστερνταμ και έχω πρόσβαση σε πολλά, πείτε μου και σας στέλνω), αλλά σε κάθε περίπτωση μη το λέτε σε μένα. Δε θα σας γαμήσω εγώ, και αν το έχω ήδη κάνει δε θα το επαναλάβω.
  • Ακούω U2. Δεν ακούω τόσο συχνα, και στην τελική μαγκιά μου ρε, μετεφηβικό στάδιο, τι γουστάρετε; Στην τελική για τους περισσότερους από εσάς, αν δεν ήμουν εγώ ακόμα λαμπάντα θα ακούγατε.
  • Ακούω γκρίνα που προτιμώ να περνάω περισσότερο χρόνο στο internet παρά στη ζωή. Στο κάτω κάτω εγώ δεν έχω myspace ρε λαμέρια.
  • ΔΕΝ ακούω ευχαριστώ σε περιπτώσεις που σας βγάζω από το σκατόλακο. Είτε αυτό έχει να κάνει με τα κομπιούτερ σας, είτε με τις εργασίες σας, είτε με τις μετακινήσεις σας, είτε κυριολεκτικά.

Δεν είναι πολλά, εφτά είναι. Ένα κάθε μέρα της βδομάδας να αποφεύγετε καλά θα είναι. Καλά θα είναι επίσης να μη θεωρούμε τους εαυτούς μας καλύτερους από τους άλλους. Συνήθως δεν είμαστε και τσάμπα πρίζουμε τα παπάρια του κόσμου. Μου παρααδράξατε τη μέρα όλοι σας και σας έπιασε και το άγχος και για τους υπόλοιπους. Μη γαμήσω. Άντε γιατί παραγίναμε.Και προειδοποιώ, το τελευταίο comment που θέλω να δώ είναι ο πρώτος που θα ρωτάει γιατί τα γράφω όλα αυτά online. Αφού εδώ γράφω ρε, που να τα γράψω στο κούτελό μου;

Σχόλια

1. m13 - 28 Μαΐου, 2007

ωραία τα λές.

ειδικά στο «δεν είναι πολλά, 7 είναι» έλιωσα, σα να λές «δε θέλει και πολύ μυαλό ρε μουνόσκυλα!»
χαχαχαχα

αν σου την έπεσε κανένας διαδικτυακώς πάντως, από μένα σού ρθε, σόρρυ, είναι μία ανωμαλάρα που κυνηγάει όλους όσους πάω διαδικτυακώς και τους ζαλίζει τ’αρχίδια με τέτοια σχολιάκια
😦

2. brightbitebyalex - 28 Μαΐου, 2007

ahahah kalh pros8hkh to mounoskyla!

Eftyxws malakes sa kai tous dikous sou den exoume edw. Anaferomai se offline zwares.
Pantws hmoun sigouros oti 8a antapokrinosoun esy eidika safto to post 🙂

kalhmeraaa

3. brightbitebyalex - 28 Μαΐου, 2007

aa, m, xrhsimopoieis netvibes?

4. kissogram - 28 Μαΐου, 2007

mmm..giati mou 8umizei kati auto???
dn nomizw oti otan kaneis sou leei ksekola ligo ap to internet, st leei kakoproaireta..
oso gia ola ta upoloipa, kamia fora h fantasia sou orgiazei, kai auto to lew gt
anw teleia
gt auta ta sxolia, mallon ta akous apo an8rwpous pou noiazontai gia sena…tous phdas dn tous phdas provlima sou, opws kai to internet kai otidhpote apo auta pou aneferes…apla mn eisai kai toso siguros oti tous kdeskatwneis olous!

5. brightbitebyalex - 28 Μαΐου, 2007

«mmm..giati mou 8umizei kati auto???
dn nomizw oti otan kaneis sou leei ksekola ligo ap to internet, st leei kakoproaireta..
oso gia ola ta upoloipa, kamia fora h fantasia sou orgiazei, kai auto to lew gt.. gt auta ta sxolia, mallon ta akous apo an8rwpous pou noiazontai gia sena…»

ως ε΄δω απαντάει η τελευταία μου παράγραφος.

«tous phdas dn tous phdas provlima sou, opws kai to internet kai otidhpote apo auta pou aneferes…apla mn eisai kai toso siguros oti tous kdeskatwneis olous!»

Εδώ τωρα, ααχχ, το αν σας πηδάω ή όχι, εφετζήδικο μεν, αλλά εκτός θέματος.
Δεν αναφέρω πουθενά ότι σας ξεσκατώνω όλους, λέω: «ΔΕΝ ακούω ευχαριστώ σε περιπτώσεις που σας βγάζω από το σκατόλακο.» Πράγμα που καλά θα κάνεις να παραδεχτείς ότι συχνά συμβάινει.

Τέλος θα ήθελα να σε παρακαλέσω, εάν δε σκοπεύεις να συμπληρώσεις κάτι σαν κόμεντ που να έχει κάποια αξία και στους υπόλοιπους που διαβάζουν το ποστ, αντι να το γράφεις να με παίρνεις τηλέφωνο.

6. kissogram - 28 Μαΐου, 2007

anyway, oso uparxei akoma kai st internet eleu8eria, opws kai st blog sas, mporw na grafw oti 8elw kai na to diavazei opoios 8elei!
apo kei kai pera, o skatolakos einai ena polu geniko pragma..
Ap oso mou leei h mikri mou peira, otan kaneis exei filous pera apo ola ta upoloipa gamata pragmata pou tou prosferontai apo mia tetoiu eidous epafi, exei kai kati akoma.
exei kapoion h kapoius na ton voithane kai tn idio se kakotopies, opws kai autos antapodidei antistoixws..
kai auto otan exei na kanei me filous, dn einai kati pou grafetai st lista me ta xrwstoumena, alla ginetai anidiotelws kai au8ormhta..
auta

7. brightbitebyalex - 28 Μαΐου, 2007

«anyway, oso uparxei akoma kai st internet eleu8eria, opws kai st blog sas, mporw na grafw oti 8elw kai na to diavazei opoios 8elei!»

χεχε, όχι, η ελευθερία στο blog μας έγγυται στο ότι ο καθένας μπορεί να γράφει ότι θέλει, αρκεί αυτό να ενδιαφέρει και τους άλλους. Το να γράφεις ότι θέλεις και να το διαβάζει όποιος θέλει θα γινόταν μόνο σε ένα blog που θα ήταν δικό σου.

Στην ουσία τώρα: «o skatolakos einai ena polu geniko… anidiotelws kai au8ormhta.. auta»

Συμφωνώ απόλυτα. Διάβασε λοιπόν τι ζητάω σα φίλος και σεβάσου το

8. BRiGHtBiTeBy KOuL - 29 Μαΐου, 2007

Respect re…bbalexoumpa…
Alla to thema olo einai na tin paleueis esy kai na sy esy kala..
koita nomizw oti 3es ta pisteuw mou sto thema(oti o kathenas kanei tin kaula tou kai to thema olo einai an thes na tin ante3eis i oxi BlaBlaBla),alla min to pieseis poli..
O kosmos,opws kai egw mesa,tha kanei opws kai na exei tin kaula tou..
Nomizw fasi einai kai tha tin antexeis thes,den thes..kai tha pareis kai kati apo auto…(dld idi exeis parei.)
Farewell my GooD friend!
^^
PS1.opws episis katalabainw ta 3espasmata
PS2. ..kai tin kolokatastasi pou paizei!proswpika pisteuw oti prepei na peraseis ton xrono etsi pws eisai kai na ertheis na 3anakaneis to post me katharo myalo…

9. brightbitebyalex - 29 Μαΐου, 2007

pragmati thn eixa ksexasei afthn thn perifhmh 8ewria. Kala.

Lew na kleisw ta comments edw


Sorry comments are closed for this entry

